۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۳۶۴۳۸
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

اجر و پاداش عبادت در ماه رمضان از وعده‌های خدواند متعال است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اهمیت پاداش خدای متعال در روز اول ماه شوال برای مومنان، گفت: پس از گذشت ماه مبارک رمضان درنخستین روزماه شوال اجرو پاداش خود را از خدای متعال می طلبند چرا که اجر و پاداش را خود خداوند به آنان وعده داده است.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن ایام عید سعید فطر گفت: شرکت در نمازعید سعید فطر، شرکت درجشن موفقیت بوده و باید به آن اهتمام داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: نماز عید سعید فطر در مسجدالنبی استان قزوین پس از نماز صبح رأس ساعت ۷:۳۰ آغاز خواهد شد و سپس مردم به خواندن دعای ندبه خواهند پرداخت.

 

خطیب جمعه در استان افزود: در عید فطر بازگشت به فطرت دوباره ارزش های متعالی در روح ما جان تازه‌ای می‌گیرد درحقیقت عید فطرحضور درجشن ولادت انسان‌ها است.

 

این کارشناس حوزوی در ادامه بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی بود که انسان بتواند با تمرین وخودشناسی باردیگر غباراز روی فطرت خویش برگرفته و جلای مجددی به گوهر فطرت خویش بدهد.

 

عید فطرجشن ولادت دوباره انسان‌ها است

این استاد فرهنگی تأکید کرد: برای شرکت درنمازعید سعید فطرکه به معنای گرفتن پاداش یک ماه بندگی است باید مقدمات لازم را فراهم نمود.

 

این کارشناس دینی اظهار کرد: در روز عید سعید فطر همه ملت ایران و همه مسلمانان جهان با علاقه و شوق برای گرفتن این پاداش به سمت جشن یک ماه بندگی رهسپارخواهیم شد.

 

انسان ها در جامعه باید همیشه به سوی خوبی‌ها حرکت کنند

این استاد حوزوی ادامه داد: انسان ها در جامعه باید همیشه از ظلم و ناهنجاری‌های اخلاقی و اختلاف و کینه، دوری نموده و تلاش نمایند به سوی خوبی‌ها حرکت کنند.

 

اجرو پاداش را خود خداوند در ماه مبارک رمضان به بنده‌ها وعده داده است

امام جمعه استان قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت پاداش خدای متعال در روز اول ماه شوال برای مومنان عنوان کرد: پس ازگذشت ماه مبارک رمضان درنخستین روزماه  شوال اجرو پاداش خود را از خدای متعال می طلبند چرا که اجرو پاداش را خود خداوند به آنان وعده داده است.

 

وی در پایان گفت: نماز عید فطر در مسجد امام خمینی(ره) واقع در بلوار آزادگان توسط حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، آستان مقدس امامزاده حسین(ع) توسط حجت الاسلام موسوی شالی، مسجد ولایت توسط حجت الاسلام زاجکانی و مسجد محمد رسول الله واقع در خیابان بلوار به امامت حجت الاسلام موسی ابراهیمی اقامه خواهد شد./853/202/ب3

ارسال نظرات