۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۳۶۶۰۵
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

پیگیری های دولت در جهت ساماندهی فیش ‌های حقوقی قابل تحسین ‌است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقدام دولت و دستگاه‌های اجرایی در راستای پیگیری و ساماندهی فیش‌های حقوقی با رقم‌های نجومی اقدامی زیبا و تحسین‌برانگیز است، گفت: این اقدام یکی از مصادیق اجرای عدالت بوده و صیانت از کیان بیت ‌المال مسلمانان است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در خطبه ‌های نماز عید سعید فطر شهرکرد، با تأکید بر اینکه امروز حراست از انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین ضرورت ها است، گفت: بزرگترین و با اهمیت‌ترین عبادت انسان مؤمن و اهل تقوا حراست از انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: امروز دشمن بیشتر از گذشته در مقام استحاله نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و به هر طریقی به ویژه با استفاده از برجام قصد نفوذ در امور کشور را دارد که لازم است همه ما وظیفه خود را در برابر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به خوبی انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه اقدام دولت و دستگاه‌های اجرایی در راستای پیگیری و ساماندهی فیش‌های حقوقی با رقم‌های نجومی اقدامی زیبا و تحسین‌برانگیز است، بیان داشت: این اقدام یکی از مصادیق اجرای عدالت بوده و صیانت از کیان بیت‌المال مسلمانان است و نشان‌ می‌دهد که دولت در هر موردی که بخواهد و اراده کند، توان انجام امور را دارد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: انتظار است که دولت در همه امور با همین انگیزه و جدیت ورود پیدا کند و منافع کشور را در نظر بگیرد که اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد و مبارزه با قاچاق کالا از مهم‌‌ترین مسائلی هستند که لازم است اقدامات جدی در مورد آن‌ها صورت گیرد.

 

حجت الاسلام والمکسلمین نکونام با بیان اینکه اقدامات باید به گونه‌ای باشد که منافع نظام جمهوری اسلامی کاملاٌ در نظر گرفته شود، تصریح کرد: نباید تنها به منفعت تعدادی از افراد یا حزب‌های خاص پرداخته شود بلکه باید منافع عموم در نظر گرفته شود چراکه هیچ عملی از دید مردم پنهان نمی‌ماند.

 

خطیب نماز عید فطر شهرکرد به فرمایشات بسیار روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب در جمع جوانان اشاره و تشریح کرد: رهبر عظیم ‌الشأن اسلام به عنوان ناخدای حکیمی برای کشتی انقلاب هستند که در این کشتی افکار و اراده‌های مختلف نشسته‌اند و باید به ساحل نجات برسند و لازم است همه به رهنمون‌های جامع ایشان که راهگشای همه امور است، اهتمام داشته باشند.

 

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: 95 درصد از دغدغه‌های جوانان که در حضور رهبر فرزانه انقلاب مطرح شد، دغدغه‌‌های مربوط به امور جامعه بود که با صراحت بیان شد و بسیار با اهمیت است.

 

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه همکاری و همدلی از دلایل اصلی پیشرفت کشور، این استان و شهرمان خواهد بود، افزود: شأن جامعه اسلامی آن است که شعائر اسلامی با عظمت و به صورت برجسته برگزار شود که لازمه آن داشتن دیدگاه همدلانه و همکاری و عطوفت بین افراد است.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا پیوندهای اجتماعی بیش از پیش محکم شود و همان‌گونه که امام علی(ع) در خطبه‌های نماز عید سعید فطر برای مسلمانان بیان کردند، باید خوبی‌ها و فضایل بین مسلمانان ترویج داده شود./201/9457/ب1

ارسال نظرات