۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۴۳۶۶۹۳
امام جمعه بندرعباس:

زندگی مسؤولان ارتباط مستقیمی با اعتماد مردم به نظام دارد

آیت‌الله نعیم آبادی از مسؤولان خواست تا نسبت به هزینه‌کرد از بیت‌المال دقت بیشتری داشته باشند و بدانند که نوع زندگی آنان ارتباط مستقیمی با اعتماد مردم به نظام و مسؤولان دارد و مبادا زندگی اشرافی سبب فاصله گرفتن آنان از مردم شود.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌ الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به رشد توانایی‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه کشتی‌سازی، گفت: با وجود چنین توان علمی و فنی در مجاورت شهر بندرعباس و رشد قابل‌توجه توان کشور در این زمینه نباید تعمیر و ساخت کشتی‌های جدید به خارج از کشور سپرده شود.

 

وی افزود: اگر سفارش به خارج از کشور داده شود پس کارگران و خانواده‌های آنان و جوانان شاغل در این صنعت از چه محلی ارتزاق کنند؟ آیا بیکاری این نیروها با وجود داشتن توان بالای علمی و فنی خیانت به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد کشور نیست؟

 

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: باید با وجود چنین توانایی در کشور و اثبات این توان در بخش‌های مختلف به آن اعتماد شود و برای برخی منافع فردی، سفارش ساخت کشتی به خارج کشور داده نشود.

 

وی از نمایندگان ملت در مجلس نیز خواست تا در این زمینه دخالت کرده و مانع چنین ظلمی به صنعت کشتی‌سازی کشورمان شوند.

 

آیت الله نعیم آبادی اظهار کرد: برگزاری با شکوه نماز عید فطر در سراسر کشور نشانه وحدت عمومی ملت ایران و نمایش اوج بندگی و ایمان مسلمانان جهان در برابر پروردگار متعال بود که باید قدر این همبستگی توأم با امنیت و اقتدار را در ایران اسلامی بدانیم.

 

وی افزود: برکات ماه مبارک رمضان را با اخلاق پسندیده و نیکو و با عمل به فرائض دینی در ادامه زندگی خویش نیز تداوم بخشیم و تلاش کنیم تا با حرکت جمعی باری از مشکلات جامعه اسلامی برداشته شود و شرایط و امکان زندگی مناسب برای همه ملت ایران فراهم آید.

 

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر نکات مهمی را درباره لزوم توجه مسؤولان به بیت‌المال و اهمیت برخورد با سوء استفاده کنندگان از قانون در مناصب مختلف ایراد فرمودند که با عزم رئیس جمهور و دیگر سران قوا و مسؤولان ارشد کشور این حرکت به طور جدی می‌بایست پیگیری شود.

 

آیت‌الله نعیم آبادی از مسؤولان خواست تا نسبت به هزینه‌کرد از بیت‌المال دقت بیشتری داشته باشند و بدانند که نوع زندگی آنان ارتباط مستقیمی با اعتماد مردم به نظام و مسؤولان آن دارد و مبادا زندگی اشرافی سبب فاصله گرفتن آنان از مردم شود.

 

وی در ادامه با اشاره به لزوم همکاری میان دستگاه‌های مختلف برای تشدید خدمت به مردم و اهمیت تلاش رای افزایش رضایت‌مندی در آحاد جامعه، اظهار کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک و مطهر شهدا و تلاش‌های بی‌پایان و مجاهدانه‌ای است که از سوی فرزندان غیور ملت ایران در دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی در جریان است تا دشمن نتواند آرامش ملت ایران را سلب کند.

 

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: باید قدر این امنیت و آرامش امروز را بدانیم و در جهت کمک به این امنیت و وحدت پایدار گام برداریم.

 

آیت‌ الله نعیم‌آبادی بزرگ‌ترین سرمایه برای مقابله با تهدیدات دشمنان را اعتماد و همدلی میان مردم و نظام دانست و گفت: هر کس به این اعتماد خدشه وارد کند، خیانت‌کار است./201/851/ب1

ارسال نظرات