۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۴۳۶۷۳۵

برگزاری امتحانات ترم اول دوره ارتقایی در حوزه علمیه آمل

مدیر حوزه علمیه حضرت اباالحسن امیرالمومنین(ع) آمل از برگزاری امتحانات ارتقایی فصل تابستان به همت حوزه علمیه آمل خبرداد و گفت: امتحانات ترم اول فصل تابستان 95 در حوزه علمیه شیخ فضل الله نوری منطقه بلده از توابع شهرستان نور برگزار شد.
امتحانات حوزه

حجت الاسلام رضا قلی پور، مدیر حوزه علمیه حضرت اباالحسن امیرالمومنین(ع) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، از برگزاری امتحانات ارتقایی فصل تابستان به همت حوزه علمیه آمل خبرداد و تصریح کرد: امتحانات ترم اول فصل تابستان 95 در حوزه علمیه شیخ فضل الله نوری منطقه بلده از توابع شهرستان نور برگزار شد.

 

وی با بیان این که در فصل تابستان برنامه های علمی مختلفی برای طلاب در نظر گرفته شده است، گفت: این دوره برای سومین سال است که از سوی این حوزه علمیه برگزار می شود. 

 

حجت الاسلام قلی پور افزود: مکان برگزاری دوره ارتقایی تابستان در حوزه علمیه شیخ فضل الله نوری بلده است که اجرای آن از سوی حوزه علمیه حضرت اباالحسن امیرالمومنین(ع) آمل صورت می گیرد. 

 

مدیر حوزه علمیه حضرت اباالحسن امیرالمؤمنین(ع) آمل خاطرنشان کرد: طول دوره 45 روز است که 5 استاد مجرب و برجسته به ارائه خدمات علمی و برنامه های مختلف به طلاب می پردازند. 

 

وی افزود: سومین دوره ارتقایی تابستان حوزه علمیه آمل با حضور حدود 70 نفر از طلاب سراسر کشور در حال فعالیت است که در آن از فعالیت های خوبی بهره مند می شوند. 

 

حجت الاسلام قلی پور تصریح کرد: برای شرکت در این دوره از طلاب نمونه سطح یک واجد شرایط در دوره ارتقایی فصل تابستان ثبت نام به عمل آمده است. 

 

وی ادامه داد: این مدرسه در طول تابستان و ایام تعطیلات برای طلاب سراسر کشور برنامه های متنوعی را برگزار می کند تا طلاب از اوقات فراغت خود به بهترین نحو بهره ببرند که برگزاری طرح ارتقایی طلاب در این ایام یکی از این برنامه ها است.


حجت الاسلام قلی پور تصریح کرد: در دوره ارتقایی تلاش داریم تا با ارائه برنامه ها و فعالیت های مختلف، طلاب از این فرصت بهره گیری و استفاده شایسته و لازم را داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: حوزه علمیه اباالحسن امیرالمؤمنین(ع) شهرستان آمل همچون سال گذشته از سوی مرکز مدیریت حوزه به عنوان مدرسه منتخب برای برگزاری طرح های ارتقایی انتخاب شده است. 

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل ادامه داد: افزون بر برنامه های آموزشی و درسی برنامه های دیگری هم‌ چون فوق العاده فرهنگی و مطالعه دروس منتخب بزرگان و درس اخلاق برگزار می شود.

 

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که طلاب باید از فرصت های خود استفاده لازم را در مسیر پیشرفت و تعالی داشته باشند، گفت: راه ارتقا و پیشرفت برای طلاب باز است که ضرورت دارد در این مسیر کوشا بوده و تلاش های شایسته ای صورت دهند.

 

گفتنی است؛ مراسم افتتاح دوره ارتقایی فصل تابستان حوزه علمیه آمل همزمان با روز بیست و هفتم خرداد با حضور حجت الاسلام طاهری مدیر حوزه های علمیه مازندران برگزار شد./302/1314/ب1

ارسال نظرات