۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۴۳۶۷۴۸
رییس سازمان بسیج ادارات خبر داد؛

برگزاری اجتماع ۱۲ هزار نفری با موضوع عفاف و حجاب

رییس سازمان بسیج ادارات گفت: بنا داریم در روز ملی عفاف و حجاب طی یک اجتماع بزرگ به بزرگداشت این روز مهم بپردازیم.
سرهنگ پاسدار علیرضا عاشوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار علیرضا عاشوری، رییس سازمان بسیج ادارات صبح شنبه 19 تیر در نشست خبری این سازمان با موضوع هفته عفاف و حجاب، گفت: به منابست بیست و یکم تیرماه و روز ملی عفاف و حجاب بنا داریم تا برنامه‌های متنوعی را در هفته پیش رو برگزار کنیم.



وی افزود: این هفته فرصت بسیار خوبی برای مسؤولان است تا با رصد فعالیت‌های گذشته خود حول محور عفاف و حجاب به بررسی عملکرد خود بپردازند.



عاشوری ابراز داشت: اعتقاد داریم اگر موضوع عفاف و حجاب به درستی در جامعه نهادینه شود، قطعا می‌تواند به استحکام خانواده‌ها، بالا بردن بعد شخصیتی آنها، رشد اجتماع و به طور تمام ابعاد جامعه منجر شود.



رییس سازمان بسیج ادارات تأکید کرد: هر مقدار که به موضوع عفاف و حجاب کم توجهی شود، از نقطه مقابل آسیب متوجه ما خواهد شد، بر همین اساس موظف هستیم تلاش کنیم تا موضوع عفاف و حجاب جاری و اجرایی شود.



عاشوری ضمن اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج ادارات در هفته عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: در هفته پیش‌رو برنامه‌هایی همچون؛ برگزاری همایش در سازمان‌ها، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات فرهنگی، تشویق فعالان و الگوهای عفاف و حجاب، فضاسازی محیطی با موضوع عفاف و حجاب و تمرکز بر فضای مجازی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.



وی خبرداد: در روز بیست و یکم تیرماه گردهمایی و اجتماع 12 هزار نفری با موضوع عفاف و حجاب را با مشارکت کارمندان ادارات و علاقه‌مندان در میدان فلسطین برگزار خواهیم کرد.



گفتنی است، عاشوری در بخش پرسش و پاسخ این نشست در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری رسا مبنی بر اینکه آیا برنامه‌های بسیج ادارات محدود به بازه زمانی کوتاهی می‌شود، گفت: بدون شک بسیج ادارات در طول سال نیز برای موضوع مهم عفاف و حجاب برنامه دارد و بر همین اساس نیز به برگزاری کلاس‌های آموزشی، جلسات هم‌اندیشی، تدوین مقالات علمی و جلسات آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد./202/856/ب1

ارسال نظرات