۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۴۳۶۷۷۸
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

مسؤولان با سوء استفاده کنندگان مالی قاطعانه برخورد کنند

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه جدیت سران قوا برای مقابله با تضییع حقوق ملت ایران را حرکتی مبارک خواند و گفت: دولت و مسؤولان با عزم و اقتدار توأم با صداقت به جلب اعتماد ملت بپردازند و با جدیت تمام پیگیر مسائل جاری جامعه باشند تا تنشی در این باره پیش نیاید.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: سوءاستفاده های مالی برخی مدیران باید پاسخی قاطع و روشن دریافت کرده و اجازه تکرار مسائل مشابه به دیگر مدیران و مسؤولان داده نشود.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب، باید دولت و مسؤولان با عزم و اقتدار توأم با صداقت به جلب اعتماد ملت بپردازند و با جدیت تمام پیگیر مسائل جاری جامعه باشند تا تنشی در این باره پیش نیاید.

 

وی ادامه داد: اعلام جدیت سران قوا در مقابله با تضییع حقوق ملت ایران حرکتی مبارک و مؤثر بوده و می تواند نوید بخش شفاف سازی و روشنگری و برخورد قاطع با متخلفان باشد.

 

ماموستا محمدی تحکیم وحدت جهان اسلام را مهم ترین مقوله عصر حاضر دانست و گفت: نیاز امروز جامعه اسلامی، مقابله با معاندان و سیه دلان غوطه ور در اندیشه گمراهی است.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: تأمین امنیت و اقتدار جهان اسلام وابسته به تحکیم اتحاد و برادری در میان مسلمانان است، نیروهای امنیتی و نظامی با هدف حفظ اقتدار جهان اسلام از جان مایه گذاشته و آرامش و امنیت را به کشور هدیه می کنند.

 

وی در ادامه یادآور شد: باید از نسل جوان و نوجوان در مقابل هجمه ها و تفرقه افکنی های دشمنان حمایت کرده و اجازه نداد دشمنان با جنگ نرم و تزریق اندیشه های باطل خود، افکار منحرف و غلطی را به ذهن این نسل ارزشمند متبادر سازند.

 

ماموستا محمدی در پایان نقش خانواده ها را در شکل دهی افکار و اعتقادات فرزندان مهم دانست و عنوان داشت: ایامی همچون تعطیلات تابستان بهترین فرصت برای مأنوس ساختن فرزندان با آموزه های قرآن کریم و دین مبین اسلام است، باید کودکان و نوجوانان از سنین کم در مساجد حضور یافته و تعالیم حقیقی دین اسلام را فرا گیرند./302/857/ب1

ارسال نظرات