۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۳۶۷۸۳

روایت تحول در زندگی کسانی که مواجهه جدی با مرگ داشته اند

«ساعت شنی» در گفتگو با انسانهای شناخته شده یا ناشناس، سراغ موضوع مواجهه جدی با مرگ و نقشی که در تحول زندگی افراد داشته می رود.
معاد

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، مستند تلویزیونی «ساعت شنی» به تهیه کنندگی مجید عباسی با رویکرد یادآوری مرگ در زندگی افراد، شنبه تا پنجشنبه ها از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.

 

این مستند به سراغ کسانی می رود که تجربه مواجه جدی با مرگ زندگی شان را متحول کرده است. در هر برنامه یک چهره به عنوان سوژه برنامه انتخاب شده و در ساختاری مستندگونه با او گفتگو می شود.

 

موضوع گفتگو سوالات و چالش هایی در باب مرگ آگاهی است و راوی مستند کریم خودسیانی سوار بر اتومبیلی ویژه در مسیر منزل یا محل کار سوژه مورد نظر، اطلاعات و بیوگرافی کوتاهی از او ارایه می دهد که این اطلاعات برای مخاطب کنجکاوی پیرامون فرد ایجاد می کند.

 

چهره های هنری، فرهنگی، ورزشی و... سوژه های انتخابی این برنامه هستند که از جمله آنها می توان به کوروش تهامی، جلال مقامی، حسین محب اهری، جواد قارایی، کاپیتان هوشنگ شهبازی، یکی از رانندگان بهشت زهرا و... اشاره کرد.

 

«ساعت شنی» شنبه تا پنجشنبه ها ساعت 18 به مدت 30 دقیقه روی آنتن شبکه مستند سیما می رود و روز بعد ساعت 11 بازپخش می شود./836/د102/ل

ارسال نظرات