۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۳۶۸۷۶
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس:

مسؤولان جهت رفع مشکلات مردم با نهاد نماز جمعه همکاری کنند

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس گفت: همکاری مسؤولان اجرایی با نهاد نماز جمعه و ائمه جمعه سبب رونق گرفتن شهرستان و رفع مشکلات مردم می شود.
حجت الاسلام حسین ملک مکان

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام حسین ملک مکان، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس از حمایت مردم شهرستان بوانات از نهاد نماز جمعه قدردانی کرد و گفت: برگزاری 3 نماز جمعه در شهرستان بوانات نشان از دیانت مردمان این سرزمین و مقبولین این نهاد مقدس بین مردم است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس، همکاری مسئولین اجرایی با نهاد نماز جمعه و ائمه جمعه را سبب رونق گرفتن شهرستان و رفع مشکلات مردم دانست و افزود: من از ائمه جمعه دلسوز که پیگیر مشکلات مردم هستند تشکر می کنم و از مسئولین می خواهم تا با همکاری با نهاد نماز جمعه و ائمه جمعه در رفع مشکلات مردم بکوشند چرا که حق مردم بیشتر از این است.

حجت الاسلام ملک مکان با اشاره به نزدیک شدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب  در 5 مرداد در تهران گفت: این نهاد  مقدس یادگار انقلاب و امام راحل است و همه عزیزان می دانند که حضور در نماز جمعه بسیار در احادیث و روایات دین ما سفارش شده است./919/102/ب3

ارسال نظرات