۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۴۳۶۸۹۰
به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب صورت می‌گیرد؛

تبیین «سبك زندگي عفيفانه» در حرم رضوی

به مناسبت فرارسیدن روز ملی حجاب و عفاف مصادف با بیست و یکم تیرماه «سبك زندگي عفيفانه» از سوی حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ارفع در حرم مطهر رضوی تبیین می شود.
گرامی داشت روز حجاب و عفاف

حجت الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسيدن سالروز قيام خونين مسجد گوهر شاد و روز عفاف و حجاب برنامه های تبلیغی ـ مذهبی ـ فرهنگی با محوریت «سبك زندگي عفيفانه» در حرم رضوی برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: «آثار عفاف و حجاب در تشکیل استحکام خانواده متعالی» موضوعی است که از شنبه تا پنج شنبه 11:45 در رواق امام خمینی از سوی حجت الاسلام مهدوی ارفع به آن پرداخته می شود.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: «اسرار عبادات و فلسفه حجاب» نیز موضوع سخنرانی حجت الاسلام علی سرلک از شنبه تا جمعه ساعت 19:15 در صحن جامع رضوی است.

 

وی از تبیین «سبک زندگی عفیفانه» هر روز ساعت 18:45 در صحن انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: حجت الاسلام مهدوی ارفع، معاون فرهنگي و تبليغي مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با این موضوع سخنرانی می کنند.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی از شنبه تا دوشنبه ساعت 21 با عنوان تفسیر موضوعی قرآن کریم در صحن جامع رضوی سخنرانی می کند.

 

وی سخنرانی حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی و حجت الاسلام کاظم راشد یزدی از سه شنبه تا جمعه ساعت 21 در صحن جامع رضوی را از دیگر برنامه های تبلیغی این هفته برشمرد.

 

تبیین «شرح فرازهای ادعیه» از شنبه تا جمعه ساعت 19:15 در شبستان گرم مسجد جامع گوهرشاد از سوی حجت الاسلام رسولی و تبیین «حقیقت بندگی» از سوی حجت الاسلام سرلک هر روز صبح ساعت 4:10 در ایوان مقصوره  مسجد جامع گوهرشاد صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام حسینی مطرح کرد: نشست های «در سایه سار رضوان» سخنرانی و حلقه های معرفت ویژه خواهران است که  هر روز در دو نوبت در رواق های دارالاجابه و دارالحکمه برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه های روزانه زائران غیرایرانی شامل حلقه معرفت، سلسله سخنرانی های عقیدتی ـ اجتماعی، پاسخگویی به سوالات شرعی، مسابقه، بیان احکام و اقامه نماز جماعت در صحن های غدیر، کوثر و رواق دارالمرحمه برگزار می شود./302/1308/ب1

ارسال نظرات