۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۴۳۶۹۱۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

الگوسازی غربی؛ تلاش دشمنان نظام برای به ابتذال کشیدن جامعه اسلامی

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: غربی ها و معاندان نظام انقلاب اسلامی می خواهند با الگوسازی غربی مردم را به فساد بکشانند و بین مردم و اهداف نظام اسلامی فاصله بیندازند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار فرماندهان پایگاه و اعضای شورای حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س) سوادکوه شمالی با مهم ارزیابی کردن مسأله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی بر ضرورت رعایت این اصل الهی در بخش های مختلف جامعه تأکید کرد.

 

وی حجاب را مایه سربلندی و افتخار بشر دانست و با بیان این که یکی از شیوه های استبداد و تسلط بر جهان که از سوی مستکبران و زورگویان عالم در حال انجام است، سست کردن مقوله حجاب و عفاف در بین ملت ها است، افزود: بی شک کم رنگ شدن و از بین رفتن عفاف و حجاب در میان جوامع موجب از هم پاشیدگی خانواده خواهد شد.

 

امام جمعه قائمشهر افزود: عدم رعایت حجاب و عفاف افزون بر سست شدن بنیان خانواده، رواج بی بند و باری، پایین آمدن بهره‌وری نیروهای انسانی، شیوع انواع بیماری های روانی، از بین رفتن قدرت تفکر و تأمل را در پی دارد و رعایت آن می تواند از بسیاری ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در ایران اسلامی، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه راه های مختلفی وجود دارد، از جمله این که همه دستگاه‌ها موضوع حجاب و عفاف را در اولویت برنامه‌های خود قرارداده و روش‌های اجرایی و ضوابط خاص در مورد پوشش و نوع لباس را ابلاغ کنند.

 

وی با بیان این که عفاف و حجاب در نظام هستی یک اصل ضروری و ریشه دار است، ادامه داد: هم عقل بر آن حاکم است و هم شرع و پیدا است که هیچ عاقلی نمی پسندد که بانوان یا آقایان وضع پوششان در جامعه به گونه ای باشد که برای جنس مخالف وسوسه انگیز باشد چرا که چنین وضعی در جامعه مصداق فتنه خواهد بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنی با امامت و ولایت دشمنی با خداست، با از بین بردن امامت و ولایت، دین مداری دچار اشکال می شود، دشمن هدف اصلیش امامت و ولایت است.

 

وی با توجه به نامگذاری این هفته به نام عفاف و حجاب، اظهار داشت: رضاخان دارای دو بُعد شخصیتی بود؛ بُعد عنصر ایرانی متعصب و بُعد دیگر آن که گوشش به حرف انگلیس بود چون انگلیسی ها او را بر سر قدرت آوردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی افزود: او قبل از آن که شاه بشود در ایام عزاداری ماه محرم پابرهنه در حسینیه ها حاضر می شد و عزاداری می کرد، اما همین فرد بعد از شاه شدن چهار سال درب مساجد و تکایا را بسته بود و اجازه عزاداری به مردم را نمی داد و از آن بدتر آنکه به بهانه آزادی حجاب را از سر و روی زنان مسلمان می کشید.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مشروطیت در ابتدای امر پیروز شد اما به انحراف کشیده شد، مرحوم شهید فضل الله نوری برای مقابله با انحراف مقاومت کرد و در روز به دار آویخته شد و آن انحراف ادامه پیدا کرد، در ابتدای پیروزی انقلاب امام خمینی(ره) فرمودند نگذارید اشتباه مشروطیت تکرار شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه با توجه به موقعیت زنان در اروپا، افزود: در اروپا همه مدیران و سردمداران در جلسات خود لباس رسمی می پوشند اما زنان را به جایی می رسانند که به آن وضع فجیع در انظار حاضر می شوند، اگر واقعاً راست می گفتند تساوی حقوق مرد و زن وجود دارد، خوب چرا پوشش مرد و زن به صورت تساوی نیست؟

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز اروپایی ها تبعات منفی بی حجابی را لمس می کنند، گفت: چون سی سال است که جمهوری اسلامی ایران دایه دار حجاب است، دیگران فکر می کنند اگر بگویند ما می خواهیم به انسانیت برگردیم آن را نوعی تسلیم شدن در برابر انقلاب اسلامی ایران محسوب می کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که غربی ها و معاندان نظام انقلاب اسلامی می خواهند با الگو سازی غربی مردم ما را به فساد بکشانند و بین مردم و اهداف نظام اسلامی فاصله بیندازند، فساد را تحمل می کنند و به روی خودشان نمی آورند، تصریح کرد: به واقع  در نظام هستی و دین مبین اسلام، حجاب خیرخواه انسان ها و ملاک برتری انسان ها داشتن تقوا است./950/202/ب2

 

ارسال نظرات