۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۳۶۹۷۳
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه:

برنامه های اوقات فراغت در ۵۱۱ کانون فرهنگی مساجد کرمانشاه اجرایی می شود

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: طرح برنامه های اوقات فراغت در 511 کانون فرهنگی هنری مساجد سطح استان کرمانشاه برگزار می شود.
اوقات فراغت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، طیب صفری، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در نشست خبری که ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد از مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد استان کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: برنامه های طرح اوقات فراغت در 511 کانون فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه تصریح کرد: استفاده از تمام ظرفیت های کانون های فرهنگی منجر به جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: برنامه هایی همچون برگزاری اردوهای فرهنگی داخل و خارج از استان، برپایی کلاس های تربیتی و اخلاقی، هنرهای دستی، استخر و موارد دیگر در طرح اوقات فراغت صورت می گیرد.

 

صفری بیان داشت: خوشبختانه کانون مساجد با همکاری و تعامل همه جانبه با سازمان های دیگر همچون شهرداری، میراث فرهنگی و دادگستری درصدد برگزاری کلاس های دیگری همانند پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی است.

 

این مسؤول با بیان اینکه از سال 92بیش از 6 هزار نفر در راستای تعامل با بخش سواد آموزی آموزش و پرورش کرمانشاه باسواد شده اند، ابراز داشت: کانون فرهنگی هنری مساجد با توجه به تمامی زمینه ها نسبت به افزایش سواد در جامعه موفقیت هایی نیز کسب کرده است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه تصریح کرد: انعقاد تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه سبب شده است که برنامه های کانون را در مناطق روستایی و محروم نیز اجرا کند.

 

صفری یادآور شد: یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان نیز در مرحله ثبت نام از متقاضیان قرار دارد که امید است در سال جاری برگزار شود.

 

این مسؤول در پایان از فعالیت 208 کتابخانه در کانون های مساجد سطح استان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: فعالیت کانون ها باید در بخش های مختلف برگزار شود تا بتواند روز به روز جذب و گرایش جوانان را به برنامه های فرهنگی افزایش دهد، از این رو فعالیت کتابخانه ها نیز در کانون های مساجد در راستای جذب علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است./857/202/ب2

ارسال نظرات