۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۳۶۹۷۶
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر خوزستان:

برجام بازی سیاسی بدون نتیجه است

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان برجام را بازی سیاسی بدون نتیجه ای که به سرانجام نخواهد رسید، برشمرد.
برجام

حجت الاسلام سید محمود موسوی، نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران، عزت و قدرتمندی نظام اسلامی را ثابت می کند، گفت: وجود چنین برنامه هایی با توجه به وجود دشمن، ضروری و باید بیش از گذشته در این عرصه فعال باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه دشمنان در بیشتر زمان ها اهتمام و اعتنایی به زبان گفت و گو و منطق ندارند، افزود: باید همچون دشمنان و حتی بیشتر خود را به پیشرفته ترین موشک ها مجهز کنیم و بنده به شدت ادعاهای دبیر کل سازمان ملل و صدر اعظم آلمان را محکوم می کنم.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه سازمان ملل جیره­ خوار عربستان سعودی است، خاطرنشان کرد: رویکرد دبیر کل این سازمان در ایران هراسی و عدم محکومیت رژیم آل سعود نشان از همدستی آنها با یکدیگر دارد در حالی که جمهوری اسلامی با توکل بر خدا به حرکت خود ادامه می دهد و دبیر کل سازمان ملل باید در برابر اقتدار نظام اسلامی زانو بزند.

 

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: برجام بازی سیاسی بدون نتیجه که چه بسا دشمنان از طریق آن اطلاعات مفیدی از جمهوری اسلامی ایران به دست آورده باشند و مطمئن به سرانجام نرسیدن برجام هستیم و دولتمردان با توجه به کارشکنی های صورت گرفته در برجام با پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب اهتمامی به آن نداشته باشند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حمایت جهانیان از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی از سال 1359 تاکنون، جنگ سخت و نرم با دشمنان و اکنون نبرد با تکفیری از جمله موارد عبرت آموزی و تهدید آفرین برای نظام اسلامی بودند و ایستادگی و اتکا به خود و عدم اعتماد و انتظار به یاری دشمنان درس امروز ما است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در پایان ابراز داشت: از جوانان و نخبگان کشور درخواست دارم تفکر و توان خود را در توانمندی و به روز ساختن عرصه موشکی کشور مبذول کنند./9456/302/ب3

ارسال نظرات