۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۴۳۷۲۰۱
افتخاری در گفت و گو با رسا:

دولت با سوء استفاده کنندگان از بیت المال قاطعانه برخورد کند

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس گفت: دریافت حقوق های نجومی هیچ توجیهی ندارد و امیدواریم دولت نیز نسبت به پرداخت این حقوق ها راضی نباشد و با متخلفان برخوردهای قاطع و بازدارنده‌ای داشته باشد.
لاله افتخاری

لاله افتخاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان دریافت حقوق های نجومی توسط برخی مدیران دولت، عدم رعایت حقوق مردم را نشان می‌دهد، اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد در دولت هستند که حقوق مردم را رعایت نمی‌کنند و با دریافت حقوق های نجومی فاصله طبقاتی را افزایش می‌دهند و مشکلات بسیار زیادی را برای مردم بوجود می‌آورند.

 

وی با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر خود پایشی در دولت در سال‌های گذشته، بیان کرد: دولت خودش باید بطور محسوس و نامحسوس مراقبت کند و با متخلفانی که نظام هماهنگ پرداخت را رعایت نمی‌کنند مقابله کند.  

 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان این که برخی‌ها در دولت بدنبال سوء استفاده هستند، خاطرنشان کرد: دولتی ها باید در برخورد با متخلفان و سوء استفاده کنندگان از بیت‌المال اهتمام جدی داشته باشند.

 

وی با بیان این که پرداخت‌های نجومی اعتماد مردم را از بین می‌برد، تصریح کرد: ما در زمانی که شاهدیم مردم برای دریافت مقدار کمی وام با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند، مدیرانی حقوق های بیش از 200 میلیون دریافت می‌کنند و این امر اعتماد مردم را خدشه دار می کند.

 

افتخاری گفت: دریافت حقوق های نجومی هیچ توجیهی ندارد و امیدواریم دولت نیز نسبت به پرداخت این حقوق ها راضی نباشد و با متخلفان برخوردهای قاطع و بازدارنده‌ای داشته باشد./858/ت302/ج

ارسال نظرات