۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۳۷۲۱۰
امام جمعه بروجرد:

خدمت به مردم بالاترین عبادت است

امام جمعه بروجرد خدمت به مردم را بالاترین عبادت خواند و با اشاره به فراهم بودن زمینه خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی، گفت: باید از این فرصت ها استفاده کرد و مشکلات مردم را به خوبی برطرف ساخت.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در دیدار با کارکنان تأمین اجتماعی این شهرستان گفت: خدمت خالصانه به مردم از بالاترین عبادات است.

 

وی با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی فرصت مناسبی برای خدمت صادقانه به مردم فراهم شده است، افزود: با توجه به وظایفی که بر دوش داریم در هر عرصه ای باید خدمت بی منت به مردم صورت گیرد.

 

امام جمعه بروجرد  ارزش خدمت به مردم را از بالاتر از نماز و روزه دانست و با اشاره به سخنی از پیامبر(ص)، عنوان کرد: خصلتی بالاتر از ایمان به خداوند متعال و خدمت به بندگان خدا نیست.

 

وی با تأکید بر این که خدمت به مردم جامعه لیاقت و شایستگی میخواهد، تأکید کرد: باید قدر این جایگاه و موقعیت را بدانیم و با خدمت صادقانه در پی برطرف کردن مشکلات مردم باشیم.

 

پرداخت حق بیمه بیکاری از خدمات شایسته تأمین اجتماعی است

حجت الاسلام ترابی در ادامه با اشاره به فعالیت های سازمان تأمین اجتماعی بروجرد، خاطرنشان کرد: پرداخت حق بیمه بیکاری از خدمات شایسته این سازمان است.

 

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و به تعطیلی کشیده شدن واحدهای صنعتی و تولیدی بروجرد، گفت: نبود سرمایه مشکل اصلی تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران است.

 

امام جمعه بیان داشت: پرداخت بیمه بیکاری کارگران از کار افتاده از سوی سازمان تأمین اجتماعی از بروز بحران اجتماعی جلوگیری کرده است.

 

وی در پایان با تشکر از اقدامات مؤثر تأمین اجتماعی بروجرد در عرصه خدمت رسانی به مردم این شهرستان، یادآور شد: البته نقاط ضعفی نیز وجود دارد و نقاط قوت این مجموعه در برابر نقاط ضعف آن قابل مقایسه نیست./9451/203/ب2

ارسال نظرات