۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۳۷۲۱۹
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان مطرح کرد؛

حضور مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت عاملی برای تبدیل تهدیدها به فرصت

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به وجود هجمه های فرهنگی در جنگ نرم و تلاش غرب برای انحراف نسل جوان، گفت: حضور مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت نقش بسزایی در تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصت دارد.
اوقات فراغت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، ظهر امروز در مراسم اعزام مبلغان به کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان که در دبیرخانه کانون ها برگزار شد، گفت: برنامه های اوقات فراغت در کانون ها با محوریت مبلغان اعزامی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به وجود هجمه های فرهنگی دشمن، افزود: نوک پیکان دشمن در جنگ نرم مورد هدف نسل جوان و نوجوان قرار دارد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از اوقات فراغت جوانان و نوجوان به عنوان تهدید و فرصت یاد کرد و اظهار داشت: هدف از اعزام مبلغان غنی سازی برنامه های اوقات فراغت است.

 

وی تصریح کرد: با پربار کردن برنامه های اوقات فراغت و تلاش برای جذب حداکثری جوانان به کانون های مساجد باید در جهت تبدیل تهدیدها به فرصت گام برداشت.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که حضور و فعالیت مبلغان در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان فرصتی مناسب در راستای آگاه سازی نسل جوان و مقابله با هجمه های فرهنگی است، گفت: مبلغان باید برنامه های فراغتی را به خوبی مدیریت کنند.

 

وی با تأکید بر ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان، خاطرنشان کرد: اگر ایام بیکاری این قشر به خوبی مدیریت نشود خطرات زیادی در کمین آنان است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان جهت دهی فعالیت پایگاه های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری را از اهداف مهم اعزام روحانیان بیان کرد و افزود: از توان روحانیان در جهت تقویت برنامه های اوقات فراغت بهره مند می شویم.

 

وی با اشاره به فعالیت 40 روزه مبلغان در کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان ایام تابستان، خاطرنشان کرد:  اقامه نماز اول وقت در مساجد، پاسخ گویی به شبهات، آموزش مسائل اخلاقی و احکام، تلاش در جهت جذب جوانان به مساجد از جمله فعالیت مبلغان اعزامی است.

 

گفتنی است، با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه قم تعدادی مبلغ به کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان که مجری برگزاری طرح اوقات فراغت هستند، اعزام شد./9459/202/ب2

ارسال نظرات