۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۳۷۲۲۶
حداد عادل در جمع خبرنگاران:

اصولگرایان در انتخابات ۹۶ با وحدت جلو می آیند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تجربه وحدتی که در تهران در انتخابات ۹۴ در مجلس داشتیم، برای ما یک تجربه خوبی بود که از آن تجربه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ استفاده خواهیم کرد.
حدادعادل حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، غلامعلی حدادعادل، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ظهر امروز21 تیر درحاشیه همایش ملی قیام گوهرشاد در جمع خبرنگاران درباره همایش قیام ملی گوهرشاد گفت: هر واقعه‌ای پس از چند سال در خطر فراموشی قرار می‌گیرد .

 

وی افزود: واقعه گوهرشاد که سعی و تلاش بسیاری برای خاموش ماندن آن شده بود، در خطر بیشتری قرار داشت از این رو باید از تمامی کسانی که باری دیگر این موضوع را مطرح و به روشنگری آن می‌پردازند، تقدیر کرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: بازیابی این واقعه یک امر ستودنی است و خوشحال هستیم که این موضوع در شهر مشهد جدی گرفته شده است چرا که مشهد سزوارترین شهر برای گرامیداشت امر حجاب است و امید داریم تا این عمل در سال‌های آینده نیز ادامه داشته و تنها به یک برنامه و همایش ختم نشود.

 

 رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم درباره اقدامات اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، اظهار کرد: مساله انتخابات ریاست جمهوری یک آزمون مهم و یک ایستگاه حساس سیاسی است.

 

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اصولگرایان تلاش می‌کنند در این انتخابات به وظیفه‌شان نسبت به انقلاب عمل کنند، اما هنوز به یک جمع‌بندی مشخص برای معرفی چهره واحد در انتخابات نرسیده‌‌ایم ولی بررسی‌ها ادامه دارد و باید منتظر نتیجه باشیم.

 

وی با اشاره به این که تجربه وحدتی که اصولگرایان در انتخابات سال 94 داشتند اگرچه به پیروزی منتهی نشد ولی خود رسیدن به وحدت برای ما یک تجربه بود‌، گفت: امیدواریم این تجربه در انتخابات سال آینده به اصولگرایان کمک کند.

 

وی درباره فیش‌های حقوقی نجومی نیز خاطرنشان کرد: بهترین راه برای حل این مساله شفاف‌بودن و برخورد جدی است، البته نه فقط با کسانی که این حقوق‌ها را می‌گیرند بلکه باید ریشه‌های این پدیده مشخص شود.

 

نماینده پیشین مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید از خودش سؤال کند که چه مشکلی وجود داشته که چنین پدیده زشتی به وجود آمده است، این را باید سه قوه بررسی کند و با جناحی کردن و فرافکنی و اقدامات توجیهی این مساله حل نمی‌شود.

 

حداد‌عادل اظهار داشت: در بحث حقوق‌های نجومی ملت آگاه‌تر از آن است که با دست و پا زدن‌های بیهوده برخی، مشکلات حل شود./934/پ202/ج

 

  

ارسال نظرات