۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۴۳۷۳۲۲
امام جمعه بندرعباس:

اشتغال مهم ترین بحث در اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اشتغال را مهم ترین بحث در اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: راه نجات در بحث اشتغال بکار انداختن دست ها است.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزار ی رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس بعداز ظهر امروز در جمع مسؤولان بهزیستی استان هرمزگان با تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی و تقدیر از خدمات شایسته این نهاد حمایتی در استان، اشتغال را مهم ترین بحث در اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: راه نجات در بحث اشتغال بکار انداختن دست ها است.
 

وی با اشاره به حساسیت و خطیر بودن رسالت بهزیستی در خدمات رسانی به معلولان و محرومان، افزود: فرد ناتوان در جامعه وجود ندارد و معلولان موفق، مبتکر و خلاق گواه بر این امر هستند.
 

امام جمعه بندرعباس در ادامه بر ضرورت شناسایی شغل های پردرآمد، بازارهای فروش محصولات تولیدی مددجویان و تعامل با کارآفرینان موفق تاکید کرد.
 

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه اشتغال پرداختن به صنایع دستی را بهترین راهکار برای ایجاد اشتغال پایدار به ویژه برای جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد.
 

وی، کار بهزیستی را رسالتی خطیر و ظریف خواند و تکریم انسان ها و حفظ کرامت انسانی مراجعان را مهم ترین تکلیف کارکنان این نهاد دانست و گفت: صبر و شکیبایی  و خوش اخلاقی لازمه کار در بهزیستی و کار با افرادی است که با سیل عظیمی از مشکلات و آسیب ها روبرو شده اند.

 

سیما مرادی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان نیز با تشریح خلاصه ای از فعالیت های سازمان به ویژه در امر ایجاد اشتغال، توانمندسازی جامعه هدف را اولویت بهزیستی در سال جاری عنوان کرد.
 

مدیر کل بهزیستی هرمزگان از پیگیری ارائه محصولات و صنایع دستی در بازارهای مجازی کشور به منظور ایجاد زمینه توانمند سازی افراد خبر داد و گفت: بررسی راهکارهای ایجاد اشتغال در جزیره هرمز با همراهی مدیر بسیج سازندگی هرمزگان و قول مساعد وی برای راه اندازی تعاونی های جدید برای ایجاد اشتغال مددجویان در این جزیره از دیگر برنامه های بهزیستی در امر اشتغال مددجویان است./202/851/ب1

ارسال نظرات