۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۳۷۶۹۱

شرکت ۳۵۰۰ نفر در طرح نشاط معنوی سیستان و بلوچستان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: در طرح تابستانی نشاط معنوی امسال، 3500 نوجوان دختر و پسر در بیش از 40 پایگاه سطح استان شرکت کردند.
خلیلی

حجت‌الاسلام جواد خلیلی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: طرح نشاط معنوی هر ساله در ایام تابستان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همراه با برنامه‌های دینی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

 

وی افزود: از منابع آموزشی طرح نشاط معنوی می‌توان به کتاب‌های سه گانه « الف با تا خدا»، « نردبان آسمان» و « سی نشانه یک راه» اشاره کرد، همچنین برگزاری برنامه‌‌های تربیتی، اخلاقی و احکام بصورت هفتگی برای دانش آموزان و والدین آنها از دیگر محتوای دوره‌های اوقات فراغت طرح نشاط معنوی است .

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: برنامه‌های انس با قرآن، زیارت امامزادگان، غبار روبی، عطر افشانی قبور شهدا و روایتگری رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی در خلال برنامه‌های طرح و جهت انس هر چه بیشتر با شهدا از دیگر برنامه‌های این طرح خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در بیش از 40 پایگاه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در خلال برنامه‌های فرهنگی و قرآنی، 43 نفر روحانی مبلغ با مجموعه معاونت فرهنگی اوقاف وامور خیریه استان همکاری داشته و به همین تعداد پایگاه در سطح استان برپا شده است.

 

حجت‌الاسلام خلیلی با اشاره به لزوم همکاری دستگاههای اجرایی در برنامههای فرهنگی جهت کاهش هزینهها، عنوان کرد: همافزایی دستگاهها بستر خوبی را برای کاهش هزینهها در اجرای برنامههای فرهنگی به دنبال دارد و از طرف دیگر، کیفیت برنامه‌های افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت./831/303/ب3

ارسال نظرات