۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۴۳۷۷۶۵
ویژه نوجوانان دختر در قم برگزار می‌شود؛

دوره آموزشی نویسندگی خلاق، دخترانه‌ها، تولد معنوی و قصه‌های قرآنی

دوره آموزشی « نویسندگی خلاق، دخترانه ها، تولد معنوی و قصه های قرآنی» در راستای ترویج فرهنگ محمدی و اخلاق ناب اسلامی در میان قشر نوجوان ویژه نوجوانان دختر در شبستان نجمه خاتون(س) حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
دوره آموزشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) حرم حضرت معصومه(س) در راستای ترویج فرهنگ محمدی و اخلاق ناب اسلامی در میان قشر نوجوان اقدام به برگزاری دوره آموزشی «نویسندگی خلاق، دخترانه ها، تولد معنوی و قصه های قرآنی» ویژه نوجوانان دختر در شبستان نجمه خاتون(س) حرم حضرت معصومه(س) کرده است.

 

با توجه به استقبال خوب نوجوانان از این دوره های آموزشی، مهلت ثبت نام در این دوره ها تمدید شده و نوجوانان علاقه‌مند به همراه خانواده می‌توانند با مراجعه به شبستان نجمه خاتون(س) و واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در این دوره ها ثبت نام کنند.

 

همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۴۱۰ تماس گرفته و سؤالات خود را با کارشناسان معارفی مرکز قرآن و حدیث در میان بگذارند.

 

لازم به ذکر است، واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در ایام ماه مبارک رمضان دوره های آموزشی چشمه تفکر، تولد معنوی، دخترانه، قصه های مهدوی، بر کرانه وحی، بایسته های شریعت و مراورید کویر را برگزار کرده و در حال حاضر بعضی از این دوره ها تا پایان شهریور ماه برای شرکت کنندگان ادامه دارد./۹۶۸/ت303/ی

ارسال نظرات