۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۴۳۷۸۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

وهابیت عامل تفرقه و فرزند نامشروع استکبار است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با گرامیداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، گفت: وهابیت فرزند نامشروع استکبار از بدو بوجود آمدن خود با تکفیر دیگر مذاهب اسلامی بزرگترین انحرافات را در بین جهان اسلام ایجاد کرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام ناصر شکريان مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران عصر چهارشنبه در نشستی با مسؤولان هیأت های مذهبی شهرستان بابل با اشاره به سالروز تخریب قبور قبرستان بقیع، گفت: وهابیت با تخریب قبور مطهر در قبرستان بقیع لکه ننگ ابدی برای خود در تاریخ ثبت کرد.

 

وی افزود: هشتم شوال در تاریخ جهان اسلام یکی از تلخ ترین وقایعی است که در جوار بارگاه نبوی از سوی وهابیت ملعون در تخریب بارگاه ائمه اطهار در قبرستان بقیع به وقوع پیوست.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به توطئه انگلیس برای بوجود آمدن فرقه وهابیت، خاطرنشان کرد: وهابیت فرزند نامشروع  نظام سلطه استکباری برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام و از بین بردن امت اسلامی است.

 

وی ادامه داد: وهابیت از بدو بوجود آمدن خود با افراطی گری و تکفیر دیگر مذاهب اسلامی بزرگترین انحرافات را در بین جهان اسلام ایجاد کرد.

 

حجت الاسلام شکریان به سابقه تاسیس قبرستان بقیع و قداست آن در میان مسلمانان در طول تاریخ اشاره کرد و اظهار داشت: قبرستان بقیع قبرستانی تاریخی است که به دستور پیامبر گرامی اسلام(ص) در صدر اسلام در مدینه منوره ایجاد شد.

 

وی با بیان اینکه در صورت سکوت در برابر وهابیت و آل سعود دیگر اماکن مقدس اسلامی در حجاز تخریب می شود، تأکید کرد: آل سعود و وهابیت تنها به نابود کردن اماکن مقدس اسلامی مانند بقیع قانع نشده اند و هر سال یکی از اماکن مقدس تاریخی صدر اسلام در شهرهای مدینه و مکه مورد تعرض و تخریب وهابیت قرار می گیرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به بیان بخشی از دیدگاه وهابیت درباره دیگر مذاهب اسلامی، گفت: وهابیت دیگر مذاهب اسلامی را کافر و مشرک می دانند و انحرافات بسیار خطرناکی را با تئوریزه کردن تروریست در میان امت بزرگ اسلامی دنبال می کنند.

 

وی کشتار مسلمانان بی گناه در کشورهای اسلامی منطقه را نتیجه رشد وهابیت و اندیشه سلفی گری بیان کرد و خاطرنشان کرد: کشتار مسلمانان در سوریه، عراق، پاکستان، افغانستان، لیبی و یمن در نتیجه پشتیبانی آل سعود از فرقه ضاله وهابیت و رشد عناصر خطرناک تکفیری در میان کشورهای اسلامی است.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به نامگذاری روز 8 شوال به نام یوم الهدم، تصریح کرد: وهابیت و عوامل اهانت به ساحت چهار امام معصوم (ع) در قبرستان بقیع و دیگر بزرگان اسلام بدون شک به عذاب سخت الهی مبتلا خواهند شد./1313/202/ب2

ارسال نظرات