۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۴۳۸۰۱۷
نماینده ولی فقیه در قزوین:

اجازه ندهیم جوانان با تأثیر از فضای مجازی به انحراف کشیده شوند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید با جدیت در مقابل عوامل مخربِ فضای مجازی بایستیم و اجازه ندهیم تا جوانان ما تحت تأثیر این فضا به انحراف کشیده شوند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین عصر امروز در جلسه کمیته استانی همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، گفت: امروز برای با نشاط شدن نمازهای جماعت و جمعه، نیازمند حضور بیشتر جوانان در این عرصه مهم و تأثیرگذار هستیم و یکی از راهکارهای تحقق این هدف، استفاده از ظرفیت مدارس است.

 

با نشاط‌ شدن هرچه بیشتر نمازهای جماعت و جمعه به واسطه حضور جوانان

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به اهداف حوزه‌های علمیه ابراز کرد: باید با جدیت در مقابل عوامل مخربِ فضای مجازی بایستیم و اجازه ندهیم تا جوانان ما تحت تأثیر این فضا به انحراف کشیده شوند.

 

امام جمعه قزوین بیان کرد: هیچ مدرسه‌ای نیست که دانش آموزان آن به نماز جماعت و فعالیت در مساجد علاقه‌مند نباشند اما برای استفاده از ظرفیت دانش آموزان و فعال شدن بیشتر آن‌ها در حوزه‌های دینی، باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

 

نماینده ولی در فقیه در استان قزوین به تشریح ظرفیت‌های حوزه علمیه برای همکاری گسترده با آموزش و پرورش اشاره و اظهار کرد: هرچه‌ قدر تعامل و همکاری حوزه علمیه با آموزش و پرورش بیشتر شود، توانمندی هر دو طرف، به ویژه طلاب افزایش پیدا می‌کند و این افزایش توانمندی سرمایه بسیار ارزشمندی برای استان به شمار می‌آید.

 

وی در پایان گفت: باید دانش آموزانِ علاقه‌مند به فعالیت در مساجد و نماز جمعه شناسایی شده و در نهایت زمینه فعالیت آن‌ها در مساجد و نمازهای جمعه فراهم شود./202/853/ب1

ارسال نظرات