۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۴۳۸۰۴۷
امام جمعه آمل:

شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند

امام جمعه آمل با بیان این که شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند، گفت: ضرورت دارد قدردان شهدا بوده و راه این عزیزان را به نحوی شایسته ادامه دهیم.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امشب در مراسم سالگرد شهید روح الله سلطانی معاون عملیات لشگر 25 کربلا مازندران و سرداران و یادواه 1043 شهید شهرستان آمل که با حضور آیت الله خاتمی در مصلی قدس آمل برگزار شد اظهار داشت: آمل شهر عالم پرور است و عالمان فرهیخته و بزرگواری همچون حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی داریم.

 

وی تصریح کرد: مردم آمل از دیرباز تشیع بودند و این شهر پایتخت علویان است که مردمانی نجیب و ولایت مدار دارد که در دوران دفاع مقدس و امروز این امر را اثبات کردند.

 

امام جمعه آمل افزود: مردم آمل علما را دوست دارند و می دانند افرادی مانند آیت الله خاتمی یار مقام معظم رهبری هستند و در شرایط سخت روشنگری می کنند.

 

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: آمل 1043 شهید، 27 سردار شهید، 36 روحانی شهید، 3200 جانباز و 4016 آزاده دارد که از این حیث به خود می بالد و در استان مازندران رتبه سوم را داریم.

 

وی اظهارداشت: شهرستان آمل دارای مدیرانی در خط ولایت است و شهری برگرفته از وحدت و همدلی و خدمت به مردم داریم.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: شهرستان آمل دو حوزه علمیه برادران با 250 طلبه و یک حوزه علمیه خواهران با 200 طلبه دارد که در امور دینی مشغول فعالیت هستند.

 

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که آمل دارای 300 روحانی ساکن است، گفت: روحانیت این شهرستان در خط ولایت و بسیار اثربخش هستند و محوریت فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی به برکت روحانیت و مدیران صورت می گیرد.

 

وی تصریح کرد: مردم شهرستان آمل به علمای گرانقدر خود که افتخارات ارزشمندی برای این شهرستان و جهان اسلام و تشیع هستند می بالند.

 

امام جمعه آمل افزود: مردم ما همیشه در مسیر دین و قرآن گام برداشتند و همیشه حضوری فعال در صحنه داشته و فدایی فرامین امام هستند.

 

وی اظهارداشت: امروز نیز مردم ما لبیک گویان به ندای مقام معظم رهبری و در مسیر بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزشمند و متعالی ولایت فقیه قدم برمی دارند.

 

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: مردم آمل در روز ششم بهمن سال 60 حماسه ای ارزشمند خلق کردند که امام راحل در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

 

وی با بیان این که شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند، گفت: ضرورت دارد قدردان شهدا بوده و راه این عزیزان را به نحوی شایسته ادامه دهیم.

 

امام جمعه آمل اظهار داشت: شهدا با نثار جان های پاک خود زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند و باید قدردان این عزیزان باشیم.

 

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: باید در مسیر دین، قرآن و ارزش های انقلاب اسلامی گام برداریم که زمینه ساز رضایت حضرت حق، شهدا، خانواده های شهدا و ایثارگران می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش های ارزشمندی در برپایی مراسم سالگرد شهید روح الله سلطانی معاون عملیات لشگر 25 کربلا مازندران و سرداران و یادواه 1043 شهید شهرستان آمل صورت گرفته است که از همه عزیزان قدردانی می کنیم./202/1314/ب1

ارسال نظرات