۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۳۸۳۰۹
حجت الاسلام فخری:

تحکیم بنیان خانواده از مهم ترین اثرات رعایت حجاب است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: از مهم ترین نتایج رعایت عمومی حجاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده است که می تواند در ارتقای اخلاقی و دینی جامعه اسلامی تأثیر بسزایی داشته باشد.
حجت الاسلام فخری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیدمحمد فخری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته حجاب و عفاف، اظهار داشت: رعایت حجاب از احکام دین مبین اسلام است که زمینه پیشگیری بسیاری از مشکلات اجتماعی دیگر را فراهم می کند.


وی با اشاره به آیات قرآن کریم درباره رعایت حجاب و عفاف، افزود: در قرآن کریم آیاتی وجود دارد که به صورت مستقیم به توجه مسلمانان به ویژه بانوان به رعایت حجاب اشاره کرده و علاوه بر آن آیات دیگری نیز به طور غیرمستقیم این مهم را گوشزد کرده است.


حجت الاسلام فخری اظهار کرد: رعایت حجاب اسلامی طبق نص صریح قرآن کریم و در راستای حفظ شأن زن بوده و مصونیت اجتماعی به دنبال دارد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی حفظ حجاب را موجب مصونیت بانوان از نگاه های بد دانست و اظهار داشت: یکی دیگر از نتایج رعایت عمومی حجاب اسلامی، تحکیم روزافزون بنیان خانواده است که می تواند در ارتقای اخلاقی و دینی جامعه اسلامی تأثیر بسزایی داشته باشد.


در این مراسم تعدادی از بانوان محجبه سازمان های مردم نهاد زیرمجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی با اعطای هدایایی تجلیل شدند.

 

شورای فرهنگ عمومی کشور 21 تیر ماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب را به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری کرده است./936/203/ب2

ارسال نظرات