۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۴۳۸۳۴۱
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم:

۱۱۵ جلسه گفتمان دینی در قم برگزار شد

حجت‌الاسلام نجاریان‌زاده با بیان اینکه ویژگی بارز گفتمان‌های دینی مورد استقبال جوانان قرار گرفته است، گفت: ۱۱۵ جلسه گفتمان دینی در استان قم برگزار شده است.
نجاریان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده اظهار کرد: رسیدن به ارزش‌های دینی و ایجاد فضاهای مناسب با شیوه‌های منطقی و نو که منطبق با ذوق و گرایش نسل جوان و سرنوشت‌ساز ایران اسلامی باشد، یکی از وظایف مهم دست‌اندرکاران امور فرهنگی جامعه است.

 

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در این راستا اقدام به برگزاری جلسات گفتمان دینی در دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه کرده است.

 

حجت‌الاسلام نجاریان‌زاده گفت: ویژگی بارز این گفتمان‌ها که مورد استقبال جوانان قرار گرفته، استفاده از استادان مجرب و توانمند و نیز مشارکت جوانان است که این ارتباط را دوسویه کرده است.

 

به گفته وی، در سال گذشته ۱۰۳ گفتمان دینی ویژه مدارس خواهران و برادران و ۱۲ گفتمان دینی ویژه حوزویان و دانشگاهیان در استان برگزار شده و چندین هزار نفر در این جلسات شرکت کردند.

 

روابط اجتماعی و آسیب‌ها و چالش‌ها، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و جنگ نرم، گفتمان انقلاب اسلامی، مهارت‌های زندگی، نقد عرفان‌های نوظهور، غرب شناسی، رسانه و فضای مجازی، عفاف و حجاب، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دوست‌یابی در دوره جوانی و نوجوانی، بلوغ و نوجوانی و روانشناسی نوجوان از جمله موضوعات این گفتمان‌ها بوده است./1325/د103/س

 

 

ارسال نظرات