۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۳۸۴۱۸
جمعی از خانواده شهدای ترور به رییس جمهور فرانسه:

آقای اولاند! حمایت از منافقین، چاهی است که خود نیز در آن خواهید افتاد

در بخشی از بیانیه جمعی از خانواده های شهدای ترور آمده است: از منافقین برای ضربه زدن به مردم ما استفاده نکنید زیرا تروریست، تروریست است و قاتل کودکان، قاتل. کارش را هر جا بخواهد انجام می دهد پاریس یا تهران موضوعیت ندارد. مهم کشتن و کشتن است و آنها کاملا در این زمینه متبحرند.
حملات تروریستی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از خانواده های شهدای ترور در محکومیت به حمایت رئیس جمهور این کشور در برگزاری گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در فرانسه، بیانیه صادر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«پس چون تو - اى معبود من- که منزه و برتری، فساد باطن و زشتی اندیشه‏ اش را دیدى. او را با مغز در آن گودال که براى شکار کنده بود نگونسار کردى و در پرتگاه حفره ‏اش درافکندی، تا پس از سرکشی‌اش دربند دامى که می‌ خواست مرا در آن ببیند، به ذلت گرفتار شد، و حقا که اگر رحمت تو نبود، نزدیک بود که آنچه به او وارد شد بر من وارد شود." (دعای چهل و نهم صحیفه سجادیه

امام چهارم شیعیان، امام زین العابدین)

این اتفاق عجیبی نیست. مردم ما در حال شناخت فرانسه ای هستند که هم می تواند با روئسای دولت جعلی صهیونیست با ده ها کلاهک هسته ای دست بدهد و ابراز همراهی کند و همزمان مانع از دستیابی کشور دیگری به رادیو داروها و ثمرات مفید انرژی هسته ای شود، آن هم به بهانه پیشگیری از تولید هسته ای!
جهان در حال شناخت فرانسه دیگریست. خارج از تعریف و تبلیغ های مرسوم. فرانسه آزاد و مدافع برادری و برابری. اینها دیگر یک موضوع قابل بررسی است..

این اتفاق عجیبی نیست. این که کاریکاتوری کشیده شود و به باور یک میلیارد مسلمان به بهانه آزادی اهانت شود اما مورد تشویق و تمجید قرار بگیرد و همزمان یک فیلسوف، هنرمند، استاد دانشگاه و خبرنگار و حتی کاریکاتوریست، محقق و پرسشگر درباره هولوکاست به بهانه های متعدد  از سوی دولت فرانسه، تهدید، دستگیر و زندانی شود!.

این اتفاق عجیبی نیست اگر همین چند روز پیش و در برابر چشم مسئولین و مامورین پلیس فرانسه یکی از تروریستی ترین سازمان های ترور و قتل و عام سازمان یافته جهان با حمایت کامل دولت فرانسه نشست برگزار کند و صرف نظر از همه سوابق هولناک خود در بمب گذاری و ترور و آدمکشی در ایران و عراق، مورد حمایت دولت اولاند قرار گیرد!

مردم ایران در حال ثبت و ضبط خاطرات قابل تاملی از نحوه برخورد دولت فرانسه با امنیت و پیشرفت کشور و ملت خود هستند و البته این خاطرات در هنگامه تصمیم گیریها و تعیین دوست از دشمن بسیار ذی قیمت است.

دیگر مدتهاست به لطف رفتار متناقض و سرشار از دورویی دولتمردان فرانسوی مفهومی به نام فرانسه آزاد با شعار برادری برابری برای بسیاری از کشورهای جهان معنا ندارد. آیا رفتار دولتمردان فرانسه اینها را به یک داستان فراموش شده بدل خواهد کرد؟

مردم ایران از گروهک تروریستی منافقین که در حال حاضر تحت حمایت غرب و خصوصا دولت فرانسه هستند خاطرات تلخ بسیاری در ذهن دارد. گروهک منافقین یک گروهک سازمان یافته تروریستی است که ذره ای به شرف انسانی آراسته نیست و در کارنامه خود از قتل عام خونبار مردم غیر نظامی تا بمب گذاری و شکنجه های هولناک بی گناهان و عملیاتهای متعدد تروریستی گرد آورده است.

شاید به دولت فرانسه برای چنین انتخاب از جهت نشان دادن صداقت خود در نحوه رفتار تبریک گفت. جسارت و وقاحت زیادی می خواهد با سفاک ترین تروریست ها همراهی کردن. دولت فرانسه می تواند از این جهت به خود نشان لیاقت همراهی کردن با تروریستها را اعطا کند!

شاید مدتی است نشان های فرانسوی تابع دلارهای عربی و سیاستهای صهیونیستی هستند، تشخیص آن نه سخت است و نه غیر قابل باور! این چیزیست که برای فرانسه در حال اتفاق افتادن است و شاید بر عهده ملت فرانسه باشد که فکری به حال دولتمردان پر تناقض خود بکند. .

اما بعد!

گمان ما این است که برخلاف دولت فرانسه ملت فرانسه نمی داند گروهک منافقین دقیقا چه کسانی هستند بر ماست که برایشان توضیح دهیم و آنها را از خیانت دولتمردانشان در قبال امنیت و شرف انسانیشان متوجه سازیم و از همه ابزارهای فرهنگی رسانه ای خود استفاده خواهیم کرد تا بگوییم دولت فرانسه دستهای خونی چه کسانی را در دست گرفته است.

آقایای اولاند! یک ضرب المثل در ایران هست که خوب است بدانید: از کوزه همان برون تراود که در اوست."
از منافقین برای ضربه زدن به مردم ما استفاده نکنید زیرا تروریست تروریست است و قاتل کودکان قاتل. کارش را هر جا بخواهد انجام می دهد پاریس یا تهران موضوعیت ندارد. مهم کشتن و کشتن است و آنها کاملا در این زمینه متبحرند. پس من بعد به جهت حمایت و همراهی با آنها مراقب پشت سرتان باشید!


این توصیه را هم به عنوان یک توصیه از سر خیرخواهی و مبتنی بر شرف انسانی که از ویژگیهای ملت ماست(با وجود دشمنی های واضح شما علیه این مردم) جدی بگیرید: گروهک تروریستی منافقین هرگز یک فرصت برای شما نخواهد بود و روزی طوری در چاهی که خود کنده اید فرو خواهید افتاد که در آمدن از آن ساده نخواهد بود. رجوع کنید به مصادیقی چون سوریه و عراق!

آقای اولاند! جنابعالی به عنوان رئیس دولت فرانسه که اجازه چنین خطای فاحشی را داده است؛  از نظر اخلاقی، البته اگر به آداب آن آراسته باشید، برای این دعوت و حمایت از گروهک تروریستی منافقین اول به ملت ما و دوم به مردم خود ملزم به عذرخواهی هستید! و لازم است شرمنده رفتار غیر مسئولانه خود در قبال 17 هزار شهید ترور کشور ما باشید که با پناه دادن به قاتلین این 17 هزار نفر اعتبار اخلاقی متفاوتی برای خود فراهم کرده اید.

شاید فرانسه را تازگی ها محل رفت و آمد تروریستها قرار داده اید. اگر اینطور است از ژست خود بیرون بیاید و واقعیت را به مردم خود بگویید. قطعا به دولتمردان خود برای این انتخاب نشان در خوری خواهند داد.

در پایان لازم می دانیم به دولت فرانسه درباره رفتارهای غیر مسئولانه اش در قبال ملت ایران هشدار بدهیم. قطعا بومرنگ به خودتان باز می گردد. مراقب باشید چه چیزی را در دست گرفته اید.

ملت ایران این حق را جهت شکایت از دولت فرانسه به مراجع قانونی جهانی به دلیل حمایت از تروریستها و قاتلین فرزندانش پیگری خواهد نمود. همچنین از دولت ایران انتظار دارد پاسخی شایسته رفتار  غیر اخلاقی مسئولین فرانسوی به آنها بدهد تا دندان طمع دشمنان ملت برای همیشه کشیده شود. و امیدوار است ملت فرانسه برای حفظ حرمت باورهای تاریخی خود و دفاع از حقوق انسانی انسان ها، دولتمردان شایسته تری برگزیند./۸۰۷/د101/ج

ارسال نظرات