۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۳۸۵۳۴
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

مردم کرمانشاه لایق خدمات شایسته از سوی دولت هستند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش پر رنگ و اثر گذار مردم کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی، گفت: مردم این استان لایق خدمات شایسته از سوی دولت هستند.
حجت الاسلام محمود محمدی عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست رییس جمهور با علما، نخبگان، ایثارگران و برگزیدگان استان دقایقی پیش در حسینیه ثارالله کرمانشاه آغاز شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با حضور در این نشست، ابراز داشت: کرمانشاه سرزمین غیورمردان و شیر زنان و سرداران دلاور است، این خاک شهدای بسیاری را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:  این مردم با رشادت و فداکاری های بسیار در دوران جنگ تحمیلی حماسه آفرینی کردند و موجب سربلندی و افتخار این مرز و بوم شده و دست اجانب را از خاک وطن کوتاه کردند.

 

وی ادامه داد: این استان و این مردم لایق خدمات شایسته هستند و امید است دولت با استفاده از ظرفیت های موجود در پی مرتفع ساختن مشکلات استان برآید.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی بیان داشت: نخبگان بسیاری در این سرزمین پرورش یافتند و تعالی و پیشرفت کشور را نیز فراهم کردند، باید فرصت را مغتنم شمرد و دانشگاه ها و مراکز علمی و بهداشتی را توسعه داد زیرا توسعه این مراکز توسعه کشور را به دنبال خواهد داشت.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: نخبگان و فرهیختگان استان موجب معرفی کرمانشاه در کشور و جهان شده اند و شایسته است با حمایت دولت بتوان گامی در جهت ارتقای سطح زندگی مردم این منطقه برداشت.

 

شایان ذکر است، در این مراسم نماینده خانواده شهدا، نماینده جامعه اهل حق و نماینده پژوهشگران استان کرمانشاه نیز به ایراد سخنرانی پرداختند./857/202/ب2

ارسال نظرات