۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۳۸۷۰۷
استاد حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

لزوم بهره گیری از ظرفیت روحانیت در ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت ظرفیت خوبی برای ترویج تعالیم دینی و سبک زندگی اسلامی هستند، گفت: باید از این ظرفیت ها به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است بهره گیری کنیم.
رییس اداره تبلیغات اسلامی ‌آمل نقش روحانیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل امروز در نشست روحانیان آمل که در منطقه پلور برگزار شد، افزود: سالروز حادثه تخریب قبور بقیع و اهل بیت معصومین(ع) را پشت سر گذاشتیم که این اقدام دل مسلمانان و شیعیان را به درد آورده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: آل سعود در راستای تحقق سیاست های ایادی استکباری گام برمی دارد و امیدواریم روزی فرا رسد تا شاهد نابودی آل سعود باشیم.

 

وی با بیان این که ایادی استکباری به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند، گفت: می بینیم که امروز ایادی استکباری برای به ثمر نشستن برنامه هایشان دست به چه جنایات و کشتاری می زنند.

 

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: یاد و ذکر خداوند متعال کلید حل مشکلات جامعه کنونی است که باید در این عرصه کوشا بوده و اهتمام شایسته ای داشته باشیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل خاطرنشان کرد: تقوامحوری زندگی انسان را در مسیر سعادت و رستگاری قرار داده و برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای انسان دارد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: رعایت تقوا و دین داری از عوامل خروج از مشکلات مادی، اقتصادی و معنوی است که انسان می تواند با بهره گیری از تعالیم و ارزش های والای دینی زندگی خود را به مراتب والایی برساند.

 

وی با اعلام خرسندی از جذب روحانیان جدید الاستقرار در سطح شهرستان آمل افزود: حضور دائمی و مستمر روحانیان مستقر نقش بسزایی در ترویج تعالیم والای دینی در مناطق مختلف دارد.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که روحانیت نقش بسزایی در جذب نوجوانان و جوانان نسبت به فرهنگ دینی دارند، تصریح کرد: حضور روحانیت می تواند زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی دینی شده و سبب شود تا آحاد مردم بتوانند از آن بهره گیری کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل افزود: حضور روحانیت سبب می شود تا فعالیت و برنامه های دینی و فرهنگی در مناطق شهرستان به صورت هدفمند و با برنامه ریزی صورت گیرد و به مناسبت های مختلف برنامه های خوبی انجام شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پرکردن اوقات فراغت نسل جوان جامعه امری مهم و اساسی است، گفت: دشمنان همواره از طریق تهاجم فرهنگی به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند.

 

وی اظهارداشت: ما باید زمینه پرکردن اوقات فراغت نسل جوان جامعه را فراهم کنیم تا در بند برنامه های دشمنان قرار نگرفته و همواره مسیر بهره گیری از تعالیم ارزشمند دینی را دنبال کنند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: ترویج سبک زندگی دینی از جمله امور مهم و اساسی است که می توان از طریق مبلغان و روحانیان در مناطق مختلف پیگیری شود تا بتوانیم این امر ارزنده و گرانقدر را در جامعه ترویج دهیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل ادامه داد: سبک زندگی دینی از رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری است که تحقق آن زمینه خنثی شدن نقشه های شوم فرهنگی دشمنان را فراهم می کند.

 

وی با بیان این که روحانیت ظرفیت خوبی برای ترویج تعالیم دینی و سبک زندگی اسلامی هستند، گفت: باید از این ظرفیت ها به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است بهره گیری کنیم.

 

حجت الاسلام رمضانی در پایان تصریح کرد: امید می رود شاهد گسترش فعالیت های فرهنگی و دینی در سطح مناطق مختلف باشیم که همین امر زمینه برکات ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ دینی جامعه می شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات