۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۴۳۸۷۸۸
سردار نصیری:

با دست به دامان آمریکا شدن مشکلات حل نمی‌شود

سردار نصیری با بیان این‌که با دست به دامن شدن آمریکا مشکلات برطرف نمی‌شود، گفت: اصول و ذات انقلاب در راستای ایجاد حکومت اسلامی، گسترش انقلاب در کشورهای منطقه و زمینه سازی برای ظهور حجت است و این اهداف انقلاب اسلامی است.
سردار نصیری

سردار علی نصیری، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اوضاع منطقه، انقلاب را یک موجود زنده در حال رشد و پیشرفت بیان کرد و گفت: امروز ما شاهد پیشرفت و رویش انقلاب اسلامی در خارج از محدوده‌ها و مرزهای انقلاب اسلامی هستیم.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اهداف دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب، بیان داشت: دشمنان با پی بردن به مسیر صحیح انقلاب اسلامی درصدد ضربه زدن از طریق گروه تکفیری تروریستی داعش در سوریه، عراق و لبنان به اسلام و انقلاب هستند.

 

نصیری درباره اینکه امروز انقلاب اسلامی جهت خود را یافته، ابراز کرد: امروز پاسداری از انقلاب اسلامی محدود به یک جغرافیای خاص نیست، حضرت آقا نیز بیان داشتند، که حفاظت از انقلاب در خارج از مرزهای جغرافیای اتفاق می‌افتد.

 

وی با اشاره به جوانانی که دفاع مقدس، انقلاب و امام راحل را درک نکرده‌اند، اظهار داشت: امروز همین جوانان با فهم و درکی درست مانند رزمندگان دفاع مقدس در عرصه جهاد حضور پیدا کرده و مسیر دفاع از انقلاب را عاشقانه طی می‌کنند.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه امروز ما شاهد شکل گیری بسیج جهان اسلام هستیم، گفت: رزمندگان و مدافعان حرم از برادران افغانی، پاکستانی، عراقی، سوری و لبنانی نشان از اثر وضعی و ذاتی انقلاب اسلامی در جهان است.

 

نصیری با اشاره به اینکه امروز برخی هویت بخشی انقلاب را فراموش کرده و تصور می‌کنند انقلاب همان دگرگونی و کنار گذاشتن شاه در سال 57 بود و امروز لازم است تا برای رفع مشکلات دست به دامن جهان و آمریکا شویم، خاطرنشان کرد: اصول و ذات انقلاب در راستای ایجاد حکومت اسلامی، گسترش انقلاب در کشورهای منطقه و زمینه سازی برای ظهور حجت است و این اهداف انقلاب اسلامی است./302/813/ب1

ارسال نظرات