۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۳۸۸۰۹
آيت الله نمازي در جلسه تفسير قرآن:

استكبار جهاني و صهيونيست به دنبال تغيير ذائقه دنيا هستند

نماينده ولي فقيه در كاشان با تأكيد بر اينكه استكبار و صهيونيست جهاني قصد دارند ذائقه دنيا را تغيير دهند، گفت: دشمنان قصد دارند با جابجايي حقايق، جمهوري اسلامي ايران را كه حامي مظلومان و دشمن مستكبران است و از خود دفاع مي كند را حامي تروريست معرفي كنند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت‌الله عبدالنبي نمازي، دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در سيصد و پنجمين جلسه تفسير قرآن در مسجد حضرت قائم(عج) در توضيح و تفسير آيات 81تا 83 سوره مباركه آل عمران، گفت: اين آيات و آيات قبل از آن، مربوط به ماجراي يهود و نصاري است.

 

وي افزود: امروز بشريت بازيچه يهود و ملعبه صيهونيست است، و اين موضوع جديدي نيست، چرا كه از صدر اسلام وجود داشته است و پيامبراكرم(ص) نيز گرفتار يهود بوده است.

 

آيت الله نمازي يادآور شد: گروهي كه پيرو حضرت موسي(ع) بودند، وقتي حضرت عيسي(ع) به نبوت مبعوث شد، يهود از حضرت عيسي(ع) تبعيت نكرد و اعلام كردند ما به همان پيامبري كه داشتم اكتفا مي‌كنيم، در حالي كه حضرت موسي(ع) اعلام كرده بود بعد از او حضرت عيسي(ع) است و نصاري كه پيرو حضرت عيسي(ع) بودند وقت پيامبر اكرم(ص) به نبوت مبعوث شد، از پيامبراكرم(ص) تبعيت نكرد.

 

وي با اشاره به اينكه منشأ همه مشكلات امروز بشريت يهود و نصاري صدر اسلام است، گفت: اگر يهود و نصاري از پيامبر خود حرف شنوي داشتند در دنياي امروز هيچ مشكلي وجود نداشت، چرا كه حضرت موسي و حضرت عيسي بشارت دادند و به امت خود گفتند، بعد از ما كسي خواهد آمد كه نام او احمد است و اين ويژگي ها را دارد، اما آنها با وجود اينكه تورات و انجيل را  از پيش خبرداده بود تبعيت نكردند.

 

آيت الله نمازي با بيان اينكه پيروان حضرت موسي و عيسي تورات و انجيل را دستكاري و تحريف كردند، گفت: امروز استكبار جهاني و صهيونيست جهاني كه خود حامي تروريست هستند و مردم مسلمان را در يمن و بحرين، فلسطين و سوريه و عراق درو مي كنند ايران را به دليل حمايت از مردم مسلمان و مظلوم بحرين، يمن و فلسطين كه با چوب در مقابل تانك هاي آنها مقاومت مي كنند را تروريست معرفي مي كنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبري با تأكيد بر  اينكه استكبار و صهيونيست جهاني قصد دارند ذائقه دنيا را تغيير دهند، گفت: استكبار جهاني و صهيونيست جهاني با دستگاههاي پيشرفته خود به دنبال تغيير ذائقه دنيا هستند.

 

آيت الله نمازي با اشاره به اينكه مسلمانان در گذشته اخبار و اطلاعات خود را از رسانه هاي غربي دريافت مي كردند و آنها افكار مسلمان را مديريت مي كردند و مسلمانان جهان از انقلاب اسلامي هيچ اطلاعاتي نداشتند، خاطرنشان كرد:  امروز مسلمانان بر خلاف گذشته از سيستم هاي اطلاع رساني، پيشرفته استفاده مي كنند.

 

به گفته وي، سلطه رسانه اي غرب و صهيونيست جهاني به دنبال تغيير ذائقه مردم است و قصد دارند با جابجايي حقايق، جمهوري اسلامي ايران را كه حامي مظلومين و دشمن مستكبرين است و از خودش دفاع مي كند را حامي تروريست معرفي كنند و خود و آل سعود و آل خليفه را كه حامي تروريست هستند و مردم مظلوم و مسلمان يمن، بحرين، عراق، سوريه و فلسطين را به خاك وخون مي كشند را مدافع حقوق بشر معرفي كنند.

 

يهود ريشه تمامي مشكلات مسلمانان جهان از صدر اسلام تا به امروز است

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با تأكيد بر آگاهي مسلمان از صدر اسلام، يادآور شد: يهود ريشه تمامي مشكلات مسلمانان جهان از صدر اسلام تا  به امروز است و اين وضعيت تا ظهور امام زمان(عج) نيز ادامه خواهد داشت و اسلام گرفتار یهود است.

 

آيت الله نمازي با اشاره به وظايف مسلمانان تا هنگام ظهور امام زمان(عج)، افزود: ما امروز وظيفه داريم ضمن آگاهي از موقعيت و شرايط اسلام و كشورهاي اسلامي، از توطئه هاي دشمن آگاه باشيم چرا كه سياست امروز آمريكا و صهونيست وارد نشدن مستقيم در جنگ با ايران است تا خود را در جهان خوشنام جلوه دهند و مسلمان جاهل و نادان آل سعود و آل خليفه را تحريك كنند و مسلمانان را با دست مسلمان قتل عام كنند.

 

وي شرايط امروز جهان را حساس خواند و خاطرنشان كرد: رهبر معظم انقلاب نيز در فرمايشات خود فرمود، شرايط امروز ما شبيه شرايط جنگ احزاب در مدينه است.

 

نماينده ولي فقيه دركاشان يادآور شد: اگر انسان به آيات قرآن و روايات رسيده از اهل بيت(ع) توجه كند به اين نتيجه نهايي خواهد رسيد، كه دنيا بيهوده آفريده نشده است و آفرينش دنيا و انسان و همچنين وجود حق و باطل، اسراري است كه دنيا معركه و ميدان جنگ حق و باطل است./1307/202/ب2

ارسال نظرات