۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۴۳۸۸۳۱
فرمانده تیپ پیاده امام صادق بوشهر:

وحدت شیعه و سنی دشمن را منزوی خواهد کرد

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: وحدت، بهترین دفاع در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان است و آن‌ها از همدلی شیعه و سنّی می‌ترسند.
سردار صفری فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، سردار محمدتقی صفری صبح امروز در همایش وحدت شیعه و سنی و ایستادگی در مقابل دشمنان با تاکید بر اینکه وحدت بین شیعه و سنی یک ضرورت عقلی و لازم است، گفت: کشورهای غربی پس از پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های بسیاری را برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند که اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی یکی از آن موارد اصلی است.


فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر ادامه داد: اهل تسنن و شیعه شهرهای مرزی، با توجه به ارتباطاتی که با اهل سنت کشورهای همسایه دارند، می‌توانند سفیران دوستی و منادیان تعامل اسلامی مردم ایران با فرق مذهبی باشند.


وی بیان داشت: وحدت، بهترین دفاع در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان است و آن ها از همدلی شیعه و سنّی می‌ترسند.


فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر تاکید کرد: نهادینه کردن وحدت در جامعه ایران اسلامی که از تعدد قومیت‌ها و مذاهب برخوردار است، اقداماتی فراتر از حرف و شعار می‌خواهد که مردم خودشان آن را به خوبی ارائه کرده‌اند.


وی اضافه کرد: همه علما و اهل شیعه و سنی دست دشمن را به وضوح در بین این تفرقه‌هایی که سعی دارند به آن دامن بزنند می بینند و هیچ چیزی نمی‌تواند برادری شیعه و سنی را بر هم بزند.


صفری با تاکید بر اینکه وحدت شیعه و سنی دشمن را منزوی خواهد کرد، افزود: وحدت بهترین وسیله برای همدلی بیشتر در جامعه است که با نگاه تیزبینانه امام راحل این حرکت تعیین شد و موجب محکم‌تر شدن پایه‌های وحدت و برادری در بین مسلمانان در کشور شده است.


وی گفت: قرآن کريم به اتحاد و يکپارچگي مسلمانان اهتمام خاص ورزيده است وحفظ و گسترش اتحاد و يکپارچگي در ميان مسلمانان را نعمت الهي و اختلاف و دودستگي را نوعي عذاب الهي مي داند./101/833/ب1

ارسال نظرات