۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۴۳۸۹۶۰
نماینده مردم شبستر:

سازمان استاندارد همراه تولیدکنندگان و صادرکنندگان است

آقاپور با تأکید بر جدی گرفتن مسأله استاندارد و کیفیت محصولات داخلی برای ارائه در سطح بین‌المللی و صادرات، گفت: سازمان استاندارد همراه تولیدکنندگان و صادرکنندگان بوده و به دنبال مچ‌گیری نیست.
آقاپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، معصومه آقا پور نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در جریان سفر رییس سازمان ملی استاندارد به تبریز در جمع مسؤولان اداره کل استاندارد با اشاره به اهمیت مسأله استاندارد در افزایش کیفیت محصولات داخلی، اظهار داشت: استاندار یک راه‌کار در ارتقای سطح کیفی محصولات است.

 

وی با تأکید بر جدی گرفتن مسأله استاندارد و کیفیت محصولات داخلی برای ارائه در سطح بین‌المللی و صادرات، ابراز داشت: سازمان استاندارد همراه تولیدکنندگان و صادرکنندگان بوده و به دنبال مچ‌گیری نیست، سازمان استاندارد تلاش دارد که در کنار تولیدکنندگان به دنبال افزایش کیفیت تولید داخلی باشد.

 

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر خروج از رکود اقتصادی آن مهم خواند و افزود: با توجه به این تحقیق از همین شاخه می‌توانیم برای جایگاه اقتصادی خودمان استفاده کنیم که همین مفهوم اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده از عالم، علم و منابع داخلی در راستای برون‌رفت از رکود اقتصادی و استفاده از فرصت‌های خارجی است.

 

وی بابیان اینکه تحقیقاتی در حوزه برند حلال در شاخصه اقتصادی انجام داده‌ایم تا در حوزه اقتصادی اروپا انجام دادیم، ابراز داشت: بر اساس این تحقیقات 15 درصد جمعیت اروپا مسلمان هستند و جالب اینکه خریدی که رستوران‌های اروپایی انجام می‌دهند 35 درصد حلال است و این‌یک فرصت برای حرکت در شاخصه اقتصادی است.

 

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی نخستین گام در افزایش تولید ناخالص را استفاده از استانداردهای بین‌المللی برای پذیرش بین‌المللی ا دانست و خاطرنشان کرد: نخستین موضوع مهم در صادرات که مقام معظم رهبری بر آن تأکیددارند این است که بتوانیم تولید ناخالص داخلی و ملی را افزایش دهیم.

 

وی بابیان اینکه شهرستان شبستر مهد صنعت و تولیدات صنعتی است، ابراز داشت: افتخار داریم که شبستر توانسته است با تولید کالاهایی با مرغوبیت و کیفیت بالا دررسیدن به اقتصاد مقاومتی نقش ایفا کند و در عرصه اقتصاد مقاومتی که از مسائل مهم امروز کشور است نقش اساسی داشته باشد.

 

آقا پور با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی مسأله ای اساسی است، ابراز داشت: شهرستان شبستر و عرصه صنعتی آن با تولید محصولات باکیفیت و مرغوب در تحقق اقتصاد مقاومتی پیش‌قدم و نقشی اساسی ایفا می‌کند و تلاش دارد با این روند در تولید محصولات داخلی باکیفیت قوی‌تر عمل کند./202/854/ب1

ارسال نظرات