۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۴۳۹۲۳۳
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

طلاب مروجان دین و اندیشه اسلامی در جامعه هستند

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه طلاب مروجان دین و اندیشه اسلامی در جامعه هستند، گفت: باید نسبت به تحصیل و تهذیب نفس طلاب مراقبت ویژه به عمل آید زیرا حضور طلاب در جامعه باید حضوری اثرگذار و سودمند باشد.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم اختتامیه طرح انصار الحجه (عج) صبح امروز با حضور مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از اساتید و مسؤولان حوزوی و طلاب و روحانیان در مدرسه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه با حضور در این مراسم ابراز داشت: برگزاری دوره های ارتقایی اثرگذاری ویژه ای بر تقویت بنیه علمی و افزایش انگیزه تحصیلی طلاب خواهد داشت.

 

مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه تصریح کرد: طلاب نمایندگان دین در جامعه بوده و باید نسبت به تحصیل و تهذیب نفس آن ها مراقبت ویژه به عمل آید، زیرا حضور طلاب در جامعه باید حضوری اثرگذار و سودمند باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه به عنوان تربیت کننده و پرورش دهنده مروجان دین و اندیشه اسلامی مورد هجمه و کینه توزی دشمنان قرار می گیرد و باید نسبت به خنثی سازی این هجمه ها و افزایش آگاهی و بینش اجتماعی طلاب و روحانیان مجد بود.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: برگزاری دوره های ارتقایی انصارالحجه(عج) موجب پیشرفت تحصیلی طلاب شده و حضور در دوره های زبان آموزی و محافل انس با قرآن و جلسات اخلاقی در این دوره سبب ارتقای معنویت و اخلاق و کسب آمادگی لازم برای حضور در جامعه خواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: طلاب در طول دوره انصارالحجه(عج) از حضور اساتید برجسته و اعزامی از قم بهره مند شده و از تجربیات و دانش این اساتید مستفیض شدند.

 

وی در پایان بیان داشت: امید است روز به روز بر خیل مشتاقان به تحصیلات حوزوی افزوده شده و بتوان با تربیت طلابی موفق و نمونه، بیش از پیش به ترویج دین مبین اسلام پرداخت./857/202/ب2

ارسال نظرات