۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۳۹۳۹۴
مدير حوزه علميه کاشان:

دولت با ورود کالاهای خارجی اقتصاد داخلی را تعطیل کرد

مدير حوزه علميه کاشان يکي از سياست هاي دولت را تعطيل کردن اقتصاد داخلي و ورود کالاهاي خارجي دانست و گفت: ورود محصولات کشاورزي، برنج، مرکبات، ميوه و غيره نشان از اين سياست است.
حجت الاسلام منصور فرجي

حجت الاسلام منصور فرجي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به اينکه دولت يازدهم با شعار اميد و داشتن تجربه ۸ سال اصولگرايي و ۸ سال اصلاح طلبي به ميدان آمد، گفت: دولت يازدهم نيروهاي دولت سازندگي را بکار گرفت و آن دوران را معيار قرار داد.

 

وي افزود: پيروزي دولت در برجام با توجه به نرمش قهرمانانه رهبري، مي توانست نقطه عطفي براي جمهوري اسلامي باشد.

 

حجت الاسلام فرجي با اشاره به اينکه دولت ذوق زده به دنبال به نتيجه رسيدن برجام و تضمين دولت در آينده بود، افزود: دولت با نتيجه بخش بودن برجام به دنبال روي کار نيامدن دولتي با گرايشي ديگر بود.

 

مدير حوزه علميه کاشان با بيان اينکه برخي گمان مي کردند با برجام دشمني ها تمام و پول ها آزاد مي شود، اقتصاد رونق پيدا مي کند و روابط ما با کشورهاي خارجي قوي مي شود، تأکيد کرد: آنچه اتفاق افتاد برخلاف گمان اين افراد بود.

 

وي با اشاره به اينکه برخي با موفقيت دولت در برجام به دنبال اتفاق افتادن مواردي ديگر در پشت پرده بودند، افزود: اقدامات پشت پرده در راستاي اهداف نظام نبود که نمونه آن طرح رفراندوم از سوي رييس جمهور بود.

 

به گفته وي، دولت تلاش کرد تا مجلس را تصاحب و رياست و هيأت مديره مجلس مهره چيني کند تا از طريق تنظيم قوانين بتواند به اهداف خود برسد.

 

حجت الاسلام فرجي، يکي از سياست هاي دولت را تعطيل کردن اقتصاد داخلي و ورود کالاهاي خارجي دانست و گفت: ورود محصولات کشاورزي، برنج، مرکبات، ميوه و غيره نشان از اين سياست است.

 

مدير حوزه علميه کاشان با بيان اينکه سياست هاي دولت سازندگي که دولت يازدهم هم دنبال مي کند اشتباه بود، گفت: ۸۰ درصد نيروهاي دولت فعلي از دولت سازندگي هستند./302/1307/ب1

ارسال نظرات