۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۳۹۴۴۲
خطیب جمعه نجف آباد:

جهان، صحنه جنگ احزاب علیه اسلام و انسانیت است

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به تحولات منطقه به ویژه کشتار مسلمانان و شیعیان و به دنبال آن اسلام هراسی در سطح جهان، گفت: امروز جهان صحنه اتحاد احزاب حتی منادیان دروغین توحید و آل سعود در جبهه کفر است که به دنبال نابودی اسلام، تشیع، حق، عدالت و انسانیت هستند.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، با محکوم کردن جنایات و مسلمان کشی در منطقه، گفت: کشتار مسلمان کشمیر تنها به دنبال احقاق حق خود هستند.

 

وی در ادامه افزود: قرار گرفتن تمام احزاب حتی منادیان دروغین توحید و آل سعود در جبهه کفر و این اتحاد شوم و پست که آثارش در خونریزی، کشتار، وحشت و اسلام هراسی است نه تنها دوامی نخواهد داشت بلکه آثارش دامان خودشان نیز خواهد گرفت با آنکه این جنایات در هرجای عالم اتفاق بیفتد، محکوم است.

 

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به سالروز جنگ احزاب در سال 5 هجرت تصریح کرد: اگر در جنگ احزاب طبق روایات، همه کفر در برابر همه ایمان قرار گرفت، امروز بار دیگر صحنه جنگ احزاب در عالم نمودار شده است و تمام احزاب جهان علیه اسلام و شیعه، حق و عدالت و انسانیت با هم متحد شده اند.

 

وی درباره دیگر تحولات منطقه به ویژه مردم بحرین افزود: حکومت آل خلیفه هیچ گاه نخواهد توانست در برابر ملت بیدار بحرین بیایستد و هر چه این فشارها و کشتارها بیشتر شود، قدرت اهل حق دو چندان خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در نجف آباد با اشاره به کودتای ترکیه و ابعاد آن خاطرنشان کرد: کودتای ترکیه به جهان نشان داد که ملت و مردم یک کشور نعمت هستند و اگر کودتا ناموفق بود تنها به خاطر حضور مردم بود تا دموکراسی و انتخابات و نقش مردم در انتخابشان حفظ شود و دولت ترکیه باید از افراط ها و تفریط ها درباره مسائل داخلی و بین المللی دست بردارد.

 

نماز جمعه، پایگاه غیرقابل نفوذ دشمن است

وی یکی از مناسبت های هفته آینده را سالروز برپایی نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب در 5 مرداد بیان کرد و گفت: نماز جمعه پایگاه وحدت، پاکی، صفا و انسجام و تلاش برای رشد منطقه و شهر است و این پایگاه تا قبل از انقلاب به علت نبود حاکمیت شیعی تنها در برخی از شهرها برپا می شد، و به برکت انقلاب امروز 900 نماز جمعه در کشور برپا می شود.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه تصریح کرد: پایگاه نماز جمعه از معدود پایگاه های غیرقابل نفوذ دشمن است و تا امروز دشمن نتوانسته و نخواهد توانست در آن نفوذ کند و این پایگاه به دین و همه مردم تعلق دارد و هیچ ذوق و گروهی حاکم نیست و نجف آباد از معدود شهرهایی بود که قبل از انقلاب پایگاه نماز جمعه به عنوان یک پایگاه ضد طاغوت بود و امروز در این شهرستان 7نماز جمعه برپا می شود.

 

وی درباره روز کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و نقش حیاتی این آموزش ها در کشور افزود: در شرایطی که کشور با معضل بیکاری و بحث اشتغال روبرو است، فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای و توانمند شدن بسیاری از این معضلات را برطرف خواهد کرد./201/1306/ب1

ارسال نظرات