۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۴۳۹۴۵۷
امام جمعه موقت زاهدان:

امنیت ایران اسلامی در سطح جهان بی‌نظیر است

امام جمعه موقت شهرستان زاهدان گفت: علی‌رغم همه تحرکات و توطئه‌هایی که استکبار جهانی به وسیله دست‌نشاندگان خود در مرزهای کشورمان به‌کار می‌بندند، امنیت نظام اسلامی به برکت الطاف الهی و وحدت مثال زدنی مردم، در سطح جهان بی نظیر است.
حمیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 1 مردادماه، گفت: استکبار جهانی که از انقلاب اسلامی کینه دارد به هر طریقی می‌خواهد به پیکره نظام ضربه وارد کند و هر بار توطئه جدیدی به کار می‌بندد.

 

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی در سطح جهان مثال‌زدنی است، افزود: بحمدالله علی‌رغم همه تحرکات و تلاش‌های شرورانه دشمنان برای ناامن کردن ایران اسلامی، امنیت این کشور به لطف عنایات الهی و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) در سطح جهان بی نظیر است.

 

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری عوامل تروریستی که در خاش قصد خرابکاری داشتند، اظهار کرد: اشرار تروریست بدانند که امروز این تنها نیروهای انتظامی و امنیتی نیستند که در مقابل آن‌ها ایستاده‌اند، بلکه مردم شیعه و سنی با اتحاد و یکپارچگی جلوی هرگونه خرابکاری را خواهند گرفت.

 

حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به کودتای نافرجام ترکیه، بیان کرد: جمهوری اسلامی با هرگونه خشونت مخالف است و ریشه کودتا نیز در خشونت و خودخواهی حزبی و فردی است، لذا مسؤولان ایران اسلامی هیچگاه از آن حمایت نمی‌کنند.

 

وی ادامه داد: اصل کودتا با آزادی در تضاد است و کودتاچیان همواره به عنوان افرادی خودکامه و خودخواه شناخته می‌شوند، با این وجود دولت ترکیه باید صدای معترضان و منتقدان را بشنود و نگذارد امنیت این کشور بیش از این به خطر افتد.

 

رییس دادگستری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: 5 مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور است که در سال 58 اقامه شد؛ نماز جمعه سنگر پاسداری از ارزش‌های دینی است که نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌ها و فتنه‌ها دارد./201/831/ب1

ارسال نظرات