۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۴۳۹۵۱۵
استاد حوزه و دانشگاه:

جمهوری اسلامی الفبای امنیت را به جهانیان می آموزد

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مردم، مدیریت نظام اسلامی و توکل به خدا عوامل اصلی امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران الفبای امنیت را به جهانیان می آموزند.
حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه امنیت جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کشورهای منطقه با عمق استراتژیک و مذهبی ملت ایران در ارتباط است، گفت: امام خمینی(ره) بنای اطلاعات 36 میلیونی را در اوائل انقلاب اسلامی پایه ریزی کردند و نگاه مقدسانه به مسائل امنیتی را از مردم خواستار شدند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه سخنان امام راحل(ره) نیروهای امنیتی را به عنوان مردمی ترین نیروها مطرح کرد، اظهار داشت: مردم با پیروی از این سخنان نیروهای امنیتی و ایجاد امنیت را از مسائل مهم دانستند و در این راستا با تقدیم 17 هزار شهید جلوی نفوذ گروهک تروریستی منافقین را در اوائل انقلاب اسلامی گرفتند.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استفاده صحیح و استراتژیک مدیریت نظام اسلامی به ویژه رهبرمعظم انقلاب از نیروهای مختلف امنیتی از دلایل دیگر امنیت موجود در کشور است، اذعان کرد: مردم در جمهوری اسلامی ایران درباره مسائل امنیتی بی تفاوت نیستند و احساس مسؤولیت، کنش و واکنش های به موقع و متناسب آنها را در پی دارد که نمونه آن در خنثی سازی عملیات های تروریستی مختلف صورت گرفته علیه نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام سعدی ایجاد نظام های اطلاعاتی مختلف را شاهکار نظام اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: توکل به خدا عاملی در حفظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی است و خداوند با مشاهده نیروهای مخلص نظام مبتنی بر عقاید ایمانی که درصدد حفظ ارزش ها و تبیین معنویت های الهی هستند، به یاری آن­ها و نظام اسلامی می آید.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران الفبای امنیت را به نظام­ های پیچیده جهانی می آموزند، تصریح کرد: توکل، ایمان و اعتقاد به خدا، تیزهوشی و بهره مندی از ابزارهای مختلف امنیت، عوامل تأمین امنیت جمهوری اسلامی در ناامن ترین نقطه جهان هستند./302/9456/ب1

ارسال نظرات