۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۴۳۹۶۵۷
امام جمعه گتوند:

پشتیبانی آل سعود از منافقین مایه ننگ آنها خواهد بود

امام جمعه گتوند با اشاره به اینکه همدستی و همکاری اشرار و سرسپردگان از جمله عوالم عزت و اقتدار نظام اسلامی است، گفت: پشتیبانی آل سعود از منافقین مایه ننگ و بی آبرویی آنها خواهد بود.
آل سعود

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه همدستی و همکاری اشرار و سرسپردگان منطقه ای به استکبار از جمله عوالم عزت و اقتدار نظام اسلامی است، افزود: خط فاصل میان حق و باطل در عملکرد تروریست ها و حامیان آنها در منطقه آشکارتر و علنی تر شده است و دولت متحجر آل سعود مهر تأیید حمایت و تروریست بودن خود را در همکاری با گروهک تروریستی منافقین برای همگان آشکار ساخت.

 

امام جمعه گتوند با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین در داخل کشور جریانی مطرود و عامل کشتار مردم بی دفاعمان است، اظهار داشت: نشست پاریس در راستای حمایت از تروریست و مبارزه با نظام بر حق جمهوری اسلامی ایران است و منافقین در عملیات مرصاد سیلی محکمی از نظام اسلامی خوردند و پشتیبانی عربستان سعودی از تفاله های آن­ها مایه ننگ و بی آبرویی آل سعود خواهد بود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند گفت: هوشیاری و بیداری مردم و مسؤولان نظام اسلامی درباره اینگونه حمایت­های صورت گرفته ضروری است؛ چراکه حمایت­ها و پشتیبانی­ها از این گروه تروریستی قطعا همراه با نقشه های شوم خواهد بود.

 

حجت الاسلام شاه­آبادی با اشاره به اظهارنظرهای وزیر خارجه عربستان سعودی مبنی بر تنگ آمدن و عدم تحمل نظام اسلامی تصریح کرد: نظام اسلامی نور درخشانی است که روشنی منطقه را در پی دارد و خفاش صفتان و کوردلان تحمل جمهوری اسلامی را ندارند و ما با باید هوشیاری، استحکام انسجام درونی نظام اسلامی، پشتیبانی از نیروهای ارزشی و ولایی در منطقه به ویژه سپاه قدس و پیروی از ولایت فقیه و رهبری سیلی محکمی بر منافقین و حامیان آنها بزنیم.

 

وی در بخش دیگری به ضرب المثل«الغریق یتشبث بکل حشیش» گفت: عربستان سعودی از روی ناچاری به تفاله­های بی آبرو در منطقه و جامعه جهانی چنگ زده است و نتیجه برخورد دوگانه غرب با تروریست وقوع انفجارهای تروریستی در این کشورها هستیم و نباید میان تروریست تفاوت قائل شده و آنها را به خوب و بد تقسیم کنیم.

 

امام جمعه گتوند با اشاره به اینکه تروریست چه در قالب منافقین و چه در قالب داعش محکوم است، تصریح کرد: ادامه دادن روند نگاه دوگانه به تروریست در غرب آنها را با آسیب های فراوانی مواجه خواهد کرد و با پرهیز از این نگاه، به تروریسم که جریانی جهانی است نگاه و برخوردی جدی داشته باشند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند در پایان خاطرنشان کرد: با بصیرت و ابتکار عمل نیروهای امنیتی و ارزشی و همچنین انسجام داخلی شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی لنگرگاه استحکام، آرامش و امنیت در منطقه است و در حالی که در کشورهای اروپایی عملیات های تروریستی صورت می گیرد./9456/302/ب3

ارسال نظرات