۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۳۹۸۴۶
کارشناس مسائل دینی:

تبعیت از رهبر انقلاب راه نجات کشور است

کارشناس مسائل دینی با اشاره به این که مردم و دولت سخنان رهبر انقلاب را عملی کنند، گفت: دولت بداند تنها راه ایستادگی و نجات کشور، همراهی با رهبر معظم انقلاب در تمام زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.
اقامه نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام مهدی بهره مند کارشناس مسائل دینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، پیرامون مباحث هنر انقلابی، گفت: انقلابی به کسی گفته می شود که دین و سیاست را از هم جدا نداند.

 

وی افزود: پایبند بودن به مباحث اسلامی از انسان یک فرد انقلابی درست می کند زیرا مهم ترین وظیفه افراد در کشورهای خود این است که به ارزش های آن کشور پایبند باشند.

 

حجت الاسلام بهره مند با توجه به این که روحیه انقلابی باید در همه زمینه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باشد، ابراز داشت: نخستین شخصیت انقلابی در کشور امام خمینی(ره) بوده که اگر انسان این بزرگوار را بشناسد می تواند روحیه انقلابی را در روح خود جاری کند.

 

وی بیان داشت: توکل بر خدا و ترس نداشتن از دشمن دو صفتی بود که امام خمینی در روح و جسم خود داشت و با توکل بر خدا و استکبار ستیزی توانست انقلاب را به کشور ایران بیاورد.

 

کارشناس مسائل دینی با اشاره به این که انسان برای این که روحیه انقلابی را در خود جای دهد، باید همراه توکل، شجاعت هم داشته باشد، تأکید کرد: انقلاب در دیگر کشورها متأسفانه همراه با توکل بر خدا نیست و همه کشورهای بدانند زمانی پیروز می شوند که برای خود یک رهبر فقیه انتخاب کنند و با برنامه ریزی او برنامه های خود را اجرا کنند.

 

وی ادامه داد: مردم کشورهای منطقه همچون بحرین چون دیدند که دولت حق آن ها را زیر پا گذاشته و با کشورهای منافق دست همکاری داده، کودتا کردند که صفت توکل بر خدا بودن در بین این مردم کمی کم رنگ است.

 

حجت الاسلام بهره مند با توجه به این که انسان همیشه باید از حق خود دفاع کند، اظهار داشت: دولت مردان از حقوق مردم ایران در مقابل دشمنانی همچون آمریکا دفاع کنند.

 

وی ابراز داشت: شجاعت و شهامت را دولت مردان از امام خمینی و مقام معظم رهبری یاد بگیرند که چه طور یک انسان باید در مقابل دشمن ایستادگی و از حقوق مردم دفاع کند.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که بصیرت افزایی مهم ترین صفت برای مردم و مسؤولان محسوب می شود، یادآور شد: دولت بداند تنها راه ایستادگی و نجات کشور، همگامی و همراهی با مقام معظم رهبری در تمام زمینه های فرهنگی، سیاسی  اقتصادی است.

 

حجت الاسلام بهره مند در پایان گفت: همه مردم باید در مقابله با دشمن تلاش کنند و مردم فکر نکنند که وظیفه فقط برای مسؤولان است./302/9707/ب1

ارسال نظرات