۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۳۹۹۵۳
امام جمعه بروجرد:

آموزش های فنی و حرفه ای از مؤلفه های رونق اقتصادی است

امام جمعه بروجرد آموزش های فنی و حرفه ای را از مؤلفه های رونق اقتصادی دانست و گفت: نقش فنی و حرفه ای در تحقق اقتصاد مقاومتی نقشی اساسی و کلیدی است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در دیدار با کارکنان فنی و حرفه ای که در دفتر وی برگزار شد، گفت: فنی و حرفه ای در توسعه و پیشرفت کشور نقش بسزایی دارد.

 

وی با اشاره به نقش فنی و حرفه ای در تربیت نیروی انسانی متخصص، بیان داشت: تربیت نیروهای انسانی متخصص و آموزش های فنی و حرفه ای در رونق اقتصادی نقش بسزایی دارد.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که فنی و حرفه ای با آموزش های تخصصی و به موقع می تواند در رسیدن به رونق اقتصادی و رسیدن کشور به اهداف اقتصادی کمک کند، اظهار داشت: در این راستا باید برنامه ریزی درست صورت گیرد.

 

وی با تأکید بر این که خروجی کار فنی و حرفه ای باید اشتغال پایدار باشد، افزود: آموزش های فنی و حرفه ای باید براساس بازار کار باشد.

 

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: در راستای رسیدن به خروجی اثرگذار، فنی و حرفه ای باید انگیزه معنوی در کنار مهارت را مورد توجه قرار دهد.

 

وی توجه به تولید با کیفیت محصولات را لازمه اشتغال پایدار جوانان دانست و گفت: این امر در تحقق اقتصاد مقاومتی نقشی دوچندان دارد.

 

امام جمعه بروجرد بیان داشت: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور باید آموزش های فنی و حرفه ای با جدیت بیشتری صورت گیرد چرا که لازمه پیشرفت کشور است.

 

وی ضعف مدیریتی را از مشکلات اساسی در استان دانست و گفت: ضعف مدیریتی موجب رکود و تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی بروجرد شده و تأثیرات منفی بر تحقق اقتصاد مقاومتی دارد./9451/203/ب2

ارسال نظرات