۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۳۹۹۵۷
امام جمعه بم:

استکبار ستیزی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام دانشی گفت: استکبار ستیزی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است که دولت مردان ایران باید همچون رهبر معظم انقلاب سعی کنند روحیه ظلم ستیزی را در خود نهادینه تا در مقابل دشمن از حقوق ملت ایران دفاع کنند.
امام حمعه بم

حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: کسی که در زندگی خود مسیر خدا را می رود به آن فرد انقلابی می گویند.

 

وی افزود: پیروی از اهل بیت انسان را به عنوان یک فرد انقلابی معرفی می کند زیرا اهل بیت با انسان کاری می کنند که انسان جز راه خدا چیز دیگری را در نظر نگیرد.

 

حجت الاسلام دانشی با توجه به این که در تمام زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باید در مسیر خدا حرکت کنیم، اظهار داشت: فرد انقلابی نباید نسبت به مسائل دنیا بی اهمیت باشد بلکه باید این مباحث را به طور کامل تحلیل و ببیند که آیا از این مسائل سود یا ضرر کرده است.

 

وی افزود: ادامه دادن راه شهدا و پیروی از ولایت فقیه انسان را به روحیه انقلابی نزدیک می کند و زمانی این روحیه انقلابی کامل می شود که به گفته های ولی فقیه عمل کنیم.

 

امام جمعه بم با اشاره به این که یک فرد انقلابی باید بصیرت خود را در همه زمینه ها زیاد کند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف انقلاب این است که روحیه استکبار ستیزی خود را نسبت به دشمن افزایش دهیم و از دشمنان دین اسلام بیزاری بجوییم.

 

وی بیان داشت: انجام رسالت الهی و پایبند بودن به ارزش های اسلام دو صفتی هستند که باید مردم در خود نهادینه کنند زیرا این دو صفت سبب می شود که انسان زندگی الهی خوبی را برای خود ایجاد کند.

 

حجت الاسلام دانشی با توجه به این که انسان نباید هیج موقع با ظالم کنار بیاید، تأکید کرد: تلاش در تقویت نظام اسلامی مهم ترین کار برای مردم یک کشور بوده که با تلاش و کوشش خود بتوانند پایه های نظام ناب محمدی را محکم کنند و به دشمن بگویند که ما ملت مسلمان هیچ وقت با ظالم دست همکاری نمی دهیم.

 

وی ابراز داشت: استکبار ستیزی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است که دولت مردان ایران باید همچون مقام معظم رهبری سعی کنند روحیه ظلم ستیزی را در خود نهادینه تا در مقابل دشمن از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

 

امام جمعه بم در پایان گفت: مردم اهل بیت را در زندگی فراموش نکنند و سعی کنند همیشه با روحیه انقلابی فرمایشان اهل بیت را در زندگی خود عملی کنند./302/9707/ب1

ارسال نظرات