۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۴۴۰۰۴۸
آیت الله موسوی جزایری مطرح کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت در بین نسل جوان

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه مهدویت از مسائل مورد استقبال جوانان است، گفت: بازخوانی صحیح مهدویت برای همگان به ویژه نسل جوان ضروری است.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، ظهر امروز در دیدار مدیر کل بنیاد مهدویت کشور و مدیران شهرستانی این بنیاد، خاطرنشان کرد: هر قدر برای بحث مهدویت تلاش و فعالیت شود، باز هم کم خواهد بود و مهدویت یکی از بحث هایی است که در سطح کشور ارادت زیادی را به ویژه در بین نسل جوان دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مهدویت یکی از بیشترین سؤالاتی  است که برای جوانان اهمیت دارد و این موضوع نسبت به گذشته برای ما اهمیت بیشتری دارد.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به راه اندازی یک جریان استعماری به نام «جریان یمانی» که اصل آن از شهر بصره عراق است، ابراز داشت: یکی از پایگاه های مهم این قضیه استان خوزستان است و این شخص فتنه گر اکنون از عراق فرار و در یکی از پایگاه های آمریکا در قطر و یا خود آمریکا زندگی می کند.

 

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه استعمارگران سابقه دیرینه و تجارب فراوانی در این رابطه دارند، افزود: از بدیهی و واضح ترین تجربه آنها، مسأله بهائیت است که در حدود 150 سال پیش آن را تأسیس کردند و امروزه با حمایت صهیونیسم بین الملل، شهر حیفا در سرزمین های اشغالی مرکز فعالیت های این فرقه است.

 

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه همین نقشه و فتنه را آمریکایی ها در زمان اشغال عراق و با واسطه جریان یمانی اجرا کردند، افزود: بازخوانی مهدویت صحیح در این باره ضروری است و عدم اطلاعات کافی درباره مهدویت صحیح گرفتار شدن مردم در دام های شیطانی را در پی خواهد داشت و باید مهدویت به معنای صحیح را در میان همگان به ویژه نسل جوان مطرح کنیم.

 

وی با اشاره به پایان دوران نیابت خاص امام زمان(عج) و حدیث «اما الحوادث الواقعه فارجعوا فیها الی روات احادیثنا فانهم حجتی علیکم و انا حجت الله علیهم» ابراز داشت: هر کس پس از پایان دوران نیابت خاصه، ادعای رؤیت امام زمان(عج) را داشته باشد، دروغگو و مورد تکذیب قرار گیرد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه درباره دوازده امام معصوم(ع) عنوان قائم و مهدی به کار رفته است، تصریح کرد: یمانی ملعون، امام زمان(عج) را مهدی نخستین می داند و پس از او دوازده امام دیگر خواهند آمد که القای این مطالب برای ایجاد شبهه و عوام فریبی است./202/9456/ب1

ارسال نظرات