۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۴۴۰۱۱۴
امام جمعه نرماشیر:

رسیدگی به حقوق های نجومی نیازمند همکاری دولت و قوه قضائیه است

امام جمعه نرماشیر با اشاره به حقوق های نجومی، گفت: از دولت انتظار می رود که بدون ملاحظه با قوه قضائیه همکاری کند و از دستگاه قضا هم تقاضا می شود که با قاطعیت با این پرونده‌ها برخورد کند.
فیش حقوقی نجومی

حجت الاسلام روح الله ایران نژاد، امام جمعه نرماشیر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، پیرامون حقوق های نجومی، گفت: مردم انتظار دارند که دولتمردان با عاملان حقوق های نجومی برخورد قاطع و جدی داشته باشند.

 

وی افزود: وقتی در کشور ما مشکلات اقتصادی فراوانی وجود دارد، این دور از اخلاق  و انصاف است که تعدادی از مدیران، حقوق هایی دریافت کنند که سبب ناراحتی مردم شود.

 

امام جمعه نرماشیر تصریح کرد: وجود این فسادها و ناهنجاری ها در جامعه و  دولت، سبب کاهش اعتماد مردم به نظام و دولت می شود.

 

وی اظهار داشت: از دولت انتظار می رود که بدون ملاحظه با قوه قضائیه همکاری کند و از دستگاه قضا هم تقاضا می شود که با قاطعیت فراوان با این معضل برخورد کند.

 

حجت الاسلام ایران نژاد عنوان کرد: یک مدیر ارشد، مگر چه موقعیت حساس و مهمی دارد که مستحق  دریافت چنین مبالغی است.

 

وی ابراز کرد: این در حالی است که کارگران با شرایط سخت کاری حقوق ناچیزی را دریافت می کنند و با این وجود محتاج وام و قرض الحسنه هستند و این مبالغ می تواند به بهبود اوضاع کشور و معیشت مردم کمک کند.

 

استاد حوزه علمیه بیان کرد: این افراد به شدت به جامعه، دین و نظام جمهوری اسلامی لطمه می زنند؛ بنابراین لازم است در جهت جلوگیری از این ناهنجاری ها اقدامات عملی جدی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام ایران نژاد در پایان گفت: از دولت می خواهیم که مدیران ارشد خود را در اختیار ترازوی عدالت قرار دهد تا با این افراد برخورد قانونی شود./302/972/ب1

ارسال نظرات