۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۴۰۱۴۰
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

عملیات پیروزمندانه مرصاد ضربه مهلکی بر پیکر منافقان وارد کرد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به کینه و عداوت بی پایان منافقان با انقلاب اسلامی، گفت: عملیات پیروزمندانه مرصاد ضربه مهلکی بر پیکر منافقان وارد کرد.
سردار بهمن ریحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد که در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: منافقان از انقلاب اسلامی کینه به دل داشته و ظلم های فراوانی در حق مردم منطقه روا داشتند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: منافقان به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده و هستند و هیچ گاه دست از دشمنی و کینه توزی خود بر نخواهند داشت.

 

وی ادامه داد: جنایت های منافقان در حمله به کشور از جنایات داعش بدتر بود، آن ها قصد داشتند از طریق کرمانشاه خود را به تهران رسانده و انقلاب را سرنگون کنند.

 

سردار ریحانی بیان داشت: نگاه ویژه خداوند متعال و ایستادگی مردم و نیروهای نظامی سبب شد منافقان شکست سنگینی را متحمل شده و در منطقه مرصاد زمین گیر شوند، عملیات پیروزمندانه مرصاد ضربه مهلکی بر پیکر منافقان وارد کرد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه اظهار داشت: پیروزی در عملیات مرصاد اقتدار و عظمت انقلاب را به جهانیان نشان داد و جهانیان را مبهوت اتحاد و انسجام مردم و حمایت های آن ها از انقلاب اسلامی کرد.

 

وی تأکید کرد: رمز پیروزی ملت ایران در عملیات مرصاد تکیه بر اتحاد و ولایتمداری مردم بود و اکنون نیز حفظ این اتحاد و انسجام و ولایت پذیری سبب تداوم اقتدار و عزت ملت ایران است.

 

سردار ریحانی در پایان گفت: تکیه بر دین و پیروی از ولی فقیه مایه قدرت و افتخار ملت ایران است به گونه ای که حفظ این ویژگی در ملت ایران موجب ایجاد رعب و وحشت در دل منافقان و دشمنان انقلاب است./857/202/ب2

ارسال نظرات