۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۴۰۱۶۳
مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد مطرح کرد؛

رقابت ۳۳ طلبه در آزمون دوره ارتقایی حوزه های علمیه

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد با اشاره به این که دوره ارتقایی ویژه طلاب برخی استان ها اواسط ماه مبارک رمضان به میزبانی مدرسه علمیه برادران نورآباد برگزار شد، گفت: پس از پایان دوره 40 روزه ارتقایی، 33 نفر از طلاب شرکت کننده در این دوره در آزمون پایانی شرکت می کنند.
دوره ارتقایی‌

حجت الاسلام سیداسماعیل موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در دوره ارتقایی و طرح تکمیلی نواقص طلاب حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان، کرمان، آذربایجان، همدان، مرکزی و لرستان در این دوره شرکت کرده اند.

 

وی با بیان این که در نام نویسی اولیه این دوره 100 نفر از طلاب استان های فوق در دوره ارتقایی شرکت کرده اند، افزود: از این تعداد 65 نفر شرایط شرکت در دوره ارتقایی و طرح تکمیلی نواقص را داشته اند.

 

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد در ادامه بیان داشت: در این دوره طلاب شرکت کننده برخی دروس حوزه را به صورت حضوری و برخی نیز غیرحضوری گذرانده اند.

 

وی با اشاره به این که دوره ارتقایی ویژه طلاب نخبه برگزار شده است، خاطرنشان کرد: آزمون پایانی این دوره از فردا آغاز و تا 18 مرداد ماه ادامه دارد.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: طلاب نخبه حوزه های علمیه که ترم اول و دوم نمراتشان بالا بوده است، با شرکت در دوره ارتقایی و گذراندن یک دوره فشرده 40 روزه فرصت گذراندن یک پایه تحصیلی را دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری طرح تکمیلی نواقص در مدرسه علمیه برادران نورآباد، اظهار داشت: این طرح نیز ویژه طلابی است که در برخی دروس موفق به کسب نمره قبولی نشده اند.

 

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد خاطرنشان کرد: طرح تکمیلی نواقص فرصتی برای جبران تحصیلی طلاب حوزه های علمیه برادران است.

 

گفتنی است، دوره ارتقایی حوزه های علمیه با نام نویسی اولیه 100 نفر از طلاب هفت استان آغاز شد و با بررسی شرایط داوطلبان از سوی حوزه، 65 نفر از طلاب موفق به شرکت در این دوره ارتقایی شدند، با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و فصل تبلیغی مبلغان و همچنین ایام کشاورزی برخی طلاب انصراف داده و 33 نفر از داوطلبان تا پایان این دوره در کلاس ها حضور داشته و اکنون در آزمون پایانی به رقابت می پردازند./9459/303/ب2

ارسال نظرات