۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۴۰۱۶۹
صبح امروز در جاده اهر؛

دختر آیت‌الله مدرسی در تصادف جان باخت

دختر آیت‌الله مدرسی در تصادف صبح امروز اهر مشکین شهر جان باخت و داماد و شش فرزند وی نیز در این حادثه مصدوم شدند.
دکتر روزبه رجائی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، روزبه رجایی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بالگرد اورژانس هوایی برای انتقال پنج مصدوم حادثه جاده اهر ـ مشکین شهر، راهی شهرستان اهر شد.


وی گفت: با اعلام مسؤولان بیمارستان باقرالعلوم(ع) اهر مبنی بر بدحال بودن پنج مصدوم، بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان اهر اعزام شد؛ ساعت 13:30 بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان اهر اعزام شد و پنج تن از مصدومان حادثه که کودک و نوجوان بودند، تحت اقدامات درمانی و کنترلی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال داده شدند.


رجایی گفت: بالگرد اورژانس هوائی برای انتقال مصدومینی که نیاز به دریافت خدمات درمانی در سریع‌ترین زمان و بالاترین مراکز بیمارستانی است اعزام می‌شود و شرایط بیمار دارای اهمیت ویژه است.


براساس این گزارش، برخورد پژو 405 با مسافران در حال استراحت کنار جاده اهر ـ مشکین‌شهر، حوالی نقدوز منجر به فوت چهار تن و مصدومیت شش تن شد؛ تکنسین‌های اورژانس 115 از فوت سه مرد مسافر و یک زن سرنشین پژو 405 و همچنین مصدومیت شش تن خبر دادند.


گفتنی است، براساس آخرین گزارش‌ها زن فوت کننده سرنشین پژو 405 در این تصادف دختر آیت‌الله سیدمحمدتقی مدرسی از مراجع تقلید مقیم نجف بود، داماد وی و شش فرزندش نیز در این حادثه مصدوم شدند./935/203/ب2

ارسال نظرات