۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۴۴۰۲۲۳
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان زنجان برگزار می‌شود

معاون اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان، گفت: هدف از اجرای این طرح کسب مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیتی و اخلاقی است.
نشاط معنوی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت الاسلام  محمود محمدی با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در سطح استان زنجان، اظهار داشت: طرح نشاط معنوی در 17 بقعه و اماکن مقدسه استان زنجان در حال اجرا بوده و هدف از اجرای این طرح کسب مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیتی و اخلاقی است.

 

وی افزود: تعداد شرکت‌کنندگان در این طرح در حدود یک هزار و 417 نفر تا به امروز بوده است که بیشترین رده‌های سنی شرکت‌کننده در این طرح سنین 8 تا 18 سال است.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به زمان اجرای این طرح در تابستان امسال ابراز کرد: این طرح از 19 تیر ماه آغاز شده و تا سوم شهریور ماه امسال ادامه دارد.

 

وی به اجرای این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان زنجان اشاره و بیان کرد: این طرح در امامزاده سید ابراهیم(ع)، امامزاده محمد بن ابراهیم و بقاع متبرکه حسینیه و زینبیه زنجان برای دانش آموزان زنجانی در حال اجرا است.

 

محمدی تصریح کرد: اجرای طرح‌های نشاط معنوی در شهرستان طارم در امامزادگان هاشم، وعوف، محمد ماهوری و امامزاده حیدر برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح تابستانه در شهرستان ابهر نیز اجرا می‌شود گفت: طرح تابستانه نشاط معنوی در شهرستان ابهر در امامزادگان زیدالکبیر، اسماعیل، محمد، طیب، یعقوب و امامزاده اسحق در حال اجرا است.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ابراز کرد: این طرح معنوی در شهرستان قیدار و خدابنده در امامزادگان قیدار نبی، سید ابراهیم، احمد و در روستای آغاجری امامزاده سید ابراهیم برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود./907/102/ب2

ارسال نظرات