۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۴۴۰۳۲۱
ویژه دختران ۴ تا ۹ سال؛

طرح فرشته محجبه در سراسر کشور اجرا می‌شود

گروه تبلیغی جهادی مبشران حقیقت با هدف گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در کشور اقدام به برگزاری طرح پوشش حجاب برتر تحت عنوان «فرشته محجبه» ویژه دختران 4 تا 9 سال در سراسر کشور کرده است.
طرح پوشش فرشته محجبه طرح پوشش فرشته محجبه

حجت الاسلام حسین بابایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا خاطرنشان کرد: این گروه در راستای ترویج مسأله حجاب در جامعه از سنین کودکی اقدام به برگزاری طرح پوشش برتر با عنوان «فرشته محجبه» کرد که این طرح با هدف تشویق دختران کوچک به حجاب و فرهنگ سازی در جهت حجاب نسل آینده برگزار شده است.

 

جانشین گروه تبلیغی جهادی مبشران حقیقت به تشریح طرح فرشته محجبه پرداخت و اظهار داشت: در این برنامه دختران 4 تا 9 سال تصاویری از حجاب خود را برای این گروه ارسال کنند؛ از میان تصاویر ارسال شده، تصاویری که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بازدید بیشتری داشتند، هدایایی را به صاحبان حجاب برتر اهدا کردیم.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر از این طرح تصریح کرد: شایان توجه است که تاکنون حدود 20 هزار نفر از سراسر کشور تصاویری را فرستاده اند و در این طرح شرکت کرده اند و استقبال خوبی شده است.

حجت الاسلام بابایی برگزاری مسابقات سراسری کتابخوانی ویژه خواهران را از دیگر فعالیت های گروه مبشران حقیقت در زمینه عفاف و حجاب عنوان کرد و با بیان این‌که حدود هزار نفر در بخش کتابخوانی شرکت کردند، گفت: از کتاب هایی که در این مسابقات معرفی شده است، می توان به کتاب های «دُرّ و صدف» و «آیینه جلال و جمال» اشاره کرد./822/ت302/ی

ارسال نظرات