۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۴۰۳۵۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیشبرد اهداف در هر زمینه ای نیازمند اعتماد به نیروی جوان است

نماینده ولی فقیه در لرستان جوانان را سرمایه های ارزشمند جامعه دانست و گفت: ورود جوانان در زمینه های گوناگون موجب موفقیت شده است و برای پیشبرد اهداف باید به قشر جوان اعتماد کرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آّباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در نشست مجمع عمومی که با حضور اعضای شورای راهبردی استان در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ورود جوانان به عرصه های گوناگون موجب موفقیت شده است.

 

وی با اشاره به اراده و نیروی جوانان، افزود: در هر زمینه ای باید به قشر جوان اعتماد کرد و برای پیشبرد اهداف باید مسؤولیت امور را به جوانان واگذار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که تربیت و پرورش نسل جوان مؤمن، انقلابی و ولایی محوریت کار مجمع مشورتی جوانان است، اظهار داشت: تکیه بر جوانان از مهم ترین اهداف تشکیل مجمع مشورتی است.

 

وی با بیان این که ما برای مردم و جوانان ارزش قائل هستیم، ادامه داد: برای برطرف شدن مشکلات مردم چشم امید ما به جوانان مجمع است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه تصریح کرد: ما هیچ امیدی به مجموعه های شیطنت آمیز که تمام وجود آن ها دروغ، تهمت و افترا است و هوای نفس بر آنها حاکم بوده، نداریم.

 

وی با اشاره به اقدامات و ایده های جوانان عضو مجمع مشورتی، خاطرنشان کرد: طرح ها و ایده های کارگروه های مجمع مشورتی جوانان به گونه ای پربار و اثربخش است که گویا یک مجموعه عظیم فرهنگی و دانشگاهی سال ها روی این طرح ها برنامه ریزی کرده است.

 

امام جمعه خرم آباد تشکیل کارگروه ها را بسیار ارزشمند دانست و گفت: اعضای کارگروه ها از عمق وجود در حوزه خویش فعالیت داشته و امید را در دل ها زنده می کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت کارگروه هایی در حوزه اقتصاد مقاومتی، یادآور شد: ایده های عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی و ارائه روش های عملی بومی سازی کردن اقتصاد از سوی این کارگروه ها اقدامی بسیار ثمربخش است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تشکر از فعالیت صادقانه اعضای مجمع مشورتی جوانان بیان داشت: برای رسیدن به نتیجه اثرگذار و اهداف تشکیل این مجمع جوانان باید اخلاص خویش را افزایش دهند.

 

وی با اشاره به اخلاص، صداقت و دینداری جوانان بیان کرد: به نتیجه رسیدن فعالیت های جوانان در این مجمع حاصل اخلاص، ایمان، صداقت و هدفمند بودن کارهای جوانان است.

 

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر توجه جوانان به دو سلاح صبر و استقامت برای به نتیجه رسیدن کارها، اظهار داشت: با پشتکار فراوان و در سایه فعالیت های پژوهشی می توان کارها را به نتیجه مطلوب رساند.

 

گفتنی است، مجمع مشورتی امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان متشکل از جوانانی مخلص، متدین، دلسوز، خستگی ناپذیر و بدون چشم داشت است و این مجمع از سال 1387 همزمان با ورود حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به استان، راه اندازی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

شایان ذکر است، در مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان ۷۰ جوان تحصیل کرده، صاحب فکر و اندیشه در کارگروه های مختلف فعالیت دارند./9459/202/ب2

ارسال نظرات