۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۴۰۴۶۳
مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان‌ شرقی خبر داد؛

اجرای طرح تریبون آزاد دانشجویان پیش از خطبه‌های نماز جمعه در آذربایجان‌ شرقی

مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان‌ شرقی از اجرای طرح تریبون آزاد دانشجویان پیش از خطبه‌های نماز جمعه در تمامی شهرهای استان خبر داد.
عبدالله شادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، عبدالله شادی، مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز از برگزاری طرح ولایت با حضور آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و اظهار داشت: مراسم افتتاحیه طرح 16 مرداد ماه در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.


وی با تأکید بر تربیت نیروی انسانی مؤمن، متعهد و متخصص برای آینده نظام، خاطرنشان کرد: اگر امروزه شاهد فسادهای مختلفی در حیطه هایی چون اداری و غیره هستیم، به دلیل نواقص تربیتی یا تربیت بد افراد است و برای ترسیم آینده‌ی بهتر برای جامعه لاجرم باید به کادرسازی پرداخته و در زمینه تربیت نیروهایی متعهد سرمایه گذاری کنیم.


شادی از اجرای طرح تریبون آزاد دانشجویان پیش از خطبه‌های نماز جمعه در تمامی شهرهای استان خبر داد و گفت: از این پس دانشجویان نیز جهت ایراد سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، حضور می یابند که این طرح در نوع خود قابل توجه بوده و هم اکنون در تعدادی از شهرهای کشور اجرایی می شود.


مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دستگاه قضایی استان درباره حفظ استقلال خود در مواجهه با مسائل شورای شهر، گفت: این درست نیست که یک متهم آزاد شده به قید وثیقه، در جلسه شورای شهر حضور یافته و با ایراد سخنانی دلخواه قبح دستگیری و خلاف خود را از بین ببرد.


وی با اشاره به مسأله حقوق های نامتعارف نیز تصریح کرد: بهتر است مسؤولان به این موضوع توجه داشته باشند که محل اتکای نظام و انقلاب اسلامی مردم هستند و تا جایی که همراهی مردم وجود نداشته باشد حکومت اسلامی معنا نمی یابد؛ اگر به بحث فیش های حقوقی رسیدگی شود علاوه بر اینکه رشد همه جانبه در کشور اتفاق می افتد، به نظر من برای آینده‌ دولت آقای روحانی نیز مفید خواهد بود.


شادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهانت یکی از روزنامه های محلی به مردم آذربایجان و برخورد وزارت ارشاد با این مسأله، گفت: برخی دست های پشت پرده نمی خواهند مسأله قومیت ها برای همیشه رفع شود، چرا هنگامی که مردم مطالبه برخورد با فیش های نجومی دارند؛ چنین مسأله ای در روزنامه ای محلی مطرح می شود.


وی همچنین با اشاره به اقدامات گسترده شهرداری تبریز برای آمادگی در سال 2018 که تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری اسلامی انتخاب شده است، اظهار داشت: شهردار تبریز به این سؤال پاسخگو باشد که در تبریز 2018 وضعیت مناطقی همچون یوسف آباد، ملا زینال، سیلاب و ...چیست.


مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی با انتقاد از نگرش تبعیض‌آمیز به مناطق مختلف شهر افزود: شهرداری برای حاشیه‌نشینی تبریز چه برنامه‌ای دارد؟ آیا می‌خواهد روی حاشیه‌نشینان تبریز بنر بکشد یا این مناطق را آباد کند، یا اینکه قصد دارد برای تبریز 2018 تنها برج‌های آپارتمانی و تجاری بسازند./935/202/ب2

 

ارسال نظرات