۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۴۰۶۰۵
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

آثار فصل شیدایی توجه و علاقه مردم به شرکت در نمازهای جماعت است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در رابطه با برگزاری برنامه فصل شیدایی در استان گفت: باید به گونه‌ای عمل شود تا بعد از پایان نمایش فصل شیدایی، توجه و علاقه مردم به شرکت در نمازهای جماعت، جمعه و علاقه مندان به قرآن و دین بیشتر شود و در حقیقت این حرکت بستر ساز کارهای فرهنگی در آینده شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در بازدید از محل برگزاری و دیدار با عوامل اجرایی نمایش فصل شیدایی در استان قزوین گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که این حرکت بستر ساز کارهای فرهنگی در آینده شود.

 

آثار فصل شیدایی توجه و علاقه مردم به شرکت در نمازهای جماعت است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: باید به گونه‌ای عمل شود تا بعد از پایان نمایش فصل شیدایی، توجه و علاقه مردم به شرکت در نمازهای جماعت، جمعه و علاقه مندان به قرآن و دین بیشتر شود و در حقیقت این حرکت بستر ساز کارهای فرهنگی در آینده شود.

 

خطیب جمعه قزوین در ادامه افزود: اجرای نمایش فصل شیدایی یک کار و حرکتِ فرهنگیِ ارزشمند، جدی و بی‌نظیر در استان قزوین محسوب می‌شود.

 

عباس کاظمی، مسؤول برگزاری نمایش فصل شیدایی هم  در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی محیط اجرای این نمایش اظهار کرد: ارتباط و اتصال بین همه ظرفیت‌های فرهنگی استان قزوین در اجرای نمایش فصل شیدایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تلاش شده فرصت همکاری برای همه فعالان فرهنگی برای حضور در این حرکت عظیم فراهم شود.

 

وی در ادامه ابراز داشت: مشارکت خیران در اجرای نمایش فصل شیدایی در تأمین هزینه‌های کارهایی که از جنس کار مردمی است با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه استان قزوین همواره در حوزه مشارکت در موضوعات انقلاب پیشتاز بوده، تصریح کرد: امروز در شرایط و مقطعی قرار گرفته‌ایم که باید مشارکت‌ها بروز و ظهور پیدا کند.

 

وی ادامه داد: گفتنی است نمایش میدانی و چند رسانه‌ای «فصل شیدایی» از 20 مرداد ماه در محدوده مجتمع فرهنگی تفریحی طلائیه، مجتمع فرهنگی مرحوم فرج‌الله سلحشور به روی صحنه می‌رود.

 

اجرای نمایش فصل شیدایی یک کار و حرکتِ فرهنگیِ ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه بیان کرد: در کارهای مشارکت جمعی که فعالان فرهنگی از سازمان‌ها و نهادهای مختلف در یک دغدغه مشترک حضور پیدا می‌کنند وحدت ملی، استانی و محلی را به ارمغان می‌آورد و از این حیث بسیار ارزشمند است.

 

وی در پایان گفت: بسیاری از برکات اصلی و فرعی وجود دارد که می‌تواند موهبت و هدیه این حرکت فرهنگی شود./853/202/ب3

ارسال نظرات